نشست شورای قضایی استان گیلان در اداره کل ثبت و اسناد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی  دادگستری کل استان گیلان ، شورای قضایی دادگستری کل استان گیلان با حضور قائم دادگستری استان در اداره کل ثبت و اسناد گیلان تشکیل جلسه داد. الهیان قائم مقام دادگستری استان نیز در این جلسه با بیان این مطلب که اداره کل ثبت […]

1_شورای قضاییبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی  دادگستری کل استان گیلان ، شورای قضایی دادگستری کل استان گیلان با حضور قائم دادگستری استان در اداره کل ثبت و اسناد گیلان تشکیل جلسه داد.

الهیان قائم مقام دادگستری استان نیز در این جلسه با بیان این مطلب که اداره کل ثبت و املاک وظایف مهم و حساسی دارد افزود، تقویت سازمان ثبت و املاک تاثیر بسزایی در سرعت بخشیدن به اجرای سیاست های قوه قضائیه در رفع اطاله دادرسی و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم خواهد بود .

وی برگزاری جلسات هیات نظارت واسناد لازم الاجرا وهمکاری نزدیک کارشناسان ثبتی درجهت کمک به رسیدگی پرونده های قضایی را یکی از راههای کاهش پرونده های قضایی دانست وادامه داد ثبت اسناد باید از امکانات زیادی در جهت رفع مشکلات موجود برخوردارباشد تا از این طریق سلامت اداری وامکان تسریع شیوه بهره وری را درامور داشته باشد .
قائم مقام دادگستری استان به جهت تسهیل کار ارباب رجوع و سرعت بخشیدن به خدمات ارائه شده ثبت و اسناد ،خواستار تقویت زیرساخت های الکترونیکی و نرم افزاری این اداره کل شد.

در پایان مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان گیلان ضمن خوش آمدگویی وابراز خورسندی از برگزاری جلسه شورای قضایی در این اداره گزارش کاملی ازآمار وعملکرد اداره کل خصوصا بانک جامع املاک ،اجرای نقشه های کاداستری ،صدورسند تک برگ ،صدور پاسخ به استعلامات ،ثبت آنی ،قانون تعیین تکلیف اراضی فاقد سند که تاکنون بالغ بر ۴۹۰۰۰ تقاضا درکل استان به ثبت رسیده است را خدمت حضار بیان کردند وافزودند ثبت اسناد با وجود گستردگی خدمات رسانی به مردم شریف استان وبا تلاش مستمر همکاران ثبتی در راستای تحقق اهداف سازمانی ازمشکل کمبود نیروی انسانی ومالی واستیجاری بودن یعضی ازواحدهای ثبتی شهرستانهای تابعه رنج فراوانی را متحمل میشود که در این راستا نیازمند کمک در جهت رفع موانع موجود از طریق مقامات قضایی استان شد.

Share