صدور اولین سری جواز تأسیس واحدهای صنعتی در منطقه آزاد انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی، با صدور سه جواز تأسیس واحدهای تولیدی- صنعتی در پهنه صنعتی منطقه آزاد انزلی از سوی این سازمان، نخستین جوازهای تأسیس از زمان تشکیل منطقه آزاد انزلی صادر شد.  این خدمات رسانی از سوی سازمان در راستای اجرای مزایا […]

AnzaliFZ24به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی، با صدور سه جواز تأسیس واحدهای تولیدی- صنعتی در پهنه صنعتی منطقه آزاد انزلی از سوی این سازمان، نخستین جوازهای تأسیس از زمان تشکیل منطقه آزاد انزلی صادر شد.

 این خدمات رسانی از سوی سازمان در راستای اجرای مزایا و معافیتهای قانونی منطقه آزاد انزلی برای فعالین اقتصادی، تسهیل و تسریع در خدمات رسانی به سرمایه گذاران علاقه مند به فعالیت در حوزه پهنه صنعتی این سازمان صورت می گیرد.

این گزارش درخصوص جوازهای تأسیس واحدهای تولیدی صادره شده در پهنه صنعتی منطقه آزاد انزلی می افزاید: ساخت و مونتاژ قطعات صنعتی، قالب های صنعتی و تابلوهای برق فشار قوی و ضعیف محورهای فعالیت سه مجوز صادر شده را تشکیل می دهد که با بهره برداری از آنها زمینه اشتغالزایی ۶۰ نفر فراهم می شود.

بعد از تحقق معافیت فعالین اقتصادی، صنعتی و دولتی مشغول به کار در محدوده منطقه آزاد انزلی، تعمیم مزایا و معافیتهای قانونی منطقه برای سرمایه گذاران شهرک صنعتی و فاز صنعت منطقه آزاد انزلی با همکاری نهادهای ذی ربط استان، صدور نخستین مجوزهای تأسیس واحدهای تولیدی از سوی این سازمان گام دیگری در مسیر بهره مند سازی  فعالین اقتصادی در منطقه از تمامی مزایای قانونی است.

گفتنی است پیش از این و براساس توافق صورت گرفته در جلسه رضا مسرور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با معاون برنامه ریزی استانداری، مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان و رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، تمامی مجوزهای مورد نیاز در شهرک صنعتی ، فاز صنعت و پهنه صنعتی جدید منطقه آزاد انزلی، از سوی این سازمان صادر می شود.

گفتنی است فاز صنعت و شهرک صنعتی انزلی با دارا بودن حدود ۱۰۰ واحد تولیدی فعال، در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده که این واحدها در زمینه های صنایع غذایی، سلولزی، فولادی، بهداشتی، قطعات صنعتی، الکترونیک مشغول به فعالیت هستند.

Share