در قبال محیط زیست در رشت جنایت اتفاق می افتد

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا جمشید چناری‌ عصر امروز در دیدار با پروفسور کامران مستشارنعمتی با ابراز خرسندی از دعوت و حضور وی در جلسه شورای اسلامی این شهر یکی از ویژگی‌های این استاد را اجرای تقاطع‌های بتونی در دنیا دانست. وی با اشاره به معضلات شهر رشت تصریح کرد: رشت دارای دو رودخانه […]

 jamshide2 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا جمشید چناری‌ عصر امروز در دیدار با پروفسور کامران مستشارنعمتی با ابراز خرسندی از دعوت و حضور وی در جلسه شورای اسلامی این شهر یکی از ویژگی‌های این استاد را اجرای تقاطع‌های بتونی در دنیا دانست.

وی با اشاره به معضلات شهر رشت تصریح کرد: رشت دارای دو رودخانه زرجوب و گوهررود است که از داخل شهر رشت عبور کرده و از جمله آلوده‌ترین رودخانه‌ها محسوب می‌شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه تمام فاضلاب‌های شهر رشت وارد ۴۰ رودخانه می‌شود، تصریح کرد: جنایتی در قبال محیط زیست اتفاق می‌افتد.

وی ریزش زباله‌ها در سراوان را از معضلات بزرگ شهری ذکر کرد و افزود: در پایین سراوان رودخانه‌ای وجود دارد که برای شنا از آن استفاده می‌شود.

جمشیدی‌چناری، به وجود کارخانه کمپوست اشاره کرد و یادآور شد: در این کارخانه زباله‌های قابل بازیافت جدا شده و بقیه سوزانده می‌شود و اگر نسوزانیم باید مرکز دفن بهداشتی ایجاد کنیم که زمین مورد نظر برای این کار وجود ندارد.

وی به راه‌اندازی پلیس ساختمان در رشت اشاره کرد و متذکر شد: راه‌اندازی پلیس ساختمان برای جلوگیری از خلاف‌های ساخت و ساز است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت موضوع سرمایه‌گذاری در این شهر را مورد بحث و بررسی قرار داد./فارس

Share