برگزاری مراسم معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در مدرسه شاهد رشت در حال برگزاری است.  ایوب نجف‌زاده مدیرکل پیشین آموزش و پرورش گیلان در مراسم تودیع خود تعلیم و تربیت را غایت کمال انسانی، مقصد و مقصود منظومه […]

IMG_8328به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در مدرسه شاهد رشت در حال برگزاری است.

 ایوب نجف‌زاده مدیرکل پیشین آموزش و پرورش گیلان در مراسم تودیع خود تعلیم و تربیت را غایت کمال انسانی، مقصد و مقصود منظومه آفرینش و هدف غایی و نهایی خلقت دانست و اظهار کرد: شکوفایی عقل و تزکیه قلب دو رسالت رسای رسولان الهی و مربیان بشر است و درخت دلنشین هستی جز این دو میوه، ثمره دیگر را نمی جوید لذا در قاموس مقدس واژگان الهی، گلواژه های تعلیم و تربیت، علم و ایمان و دانش و بینش از درخشندگی ویژه ای برخوردار هستند.

وی افزود: خداوند منان را شاکرم که عنایت فرمود تا بخشی از عمر خویش را در جمع با صفای شما همکاران گرامی سپری کنم، به یقین ادعا می کنم که در طول این مدت بهره فراوانی از تجارب ارزشمند و اندیشه بلند شما عزیزان و همکاران پرتلاش نصیب اینجانب شده است .

نجف زاده تصریح کرد: پشت سر گذاشتن پرکارترین دوره آموزش و پرورش و سیر شتابنده تحولات و فعالیتهای چند سال اخیر از جمله تصویب و اجرای سند تحول بنیادین، اجرای بیش از ۲۹۰ طرح کشوری، اجرای برنامه هایی چون هوشمند سازی مدارس و تولید محتوای الکترونیک همه و همه شاهدی بر این مجاهدتهاست و تأمل برانگیزتر آنکه اجرای این حجم گسترده از برنامه ها، با ایام تحریم های ناعادلانه غرب علیه نظام مقدس ما و خشکسالی مالی ادارات مقارن شد ولی همه همکاران با تحمل مشکلات و سختیها از هیچ کوششی در راه اعتلای نظام آموزشی و پرورشی و ارتقای سطح علمی و تربیتی آموزش و پرورش استان دریغ نکردند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون با گذشت بیش از ۳۰ سال انجام وظیفه در حوزه علم و دانش از خدمت فرهنگیان و دانش آموزان مرخص می شوم، بر خود لازم می دانم ضمن طلب حلالیت از تلاشهای همه همکاران به ویژه معلمان، مربیان، مشاوران، مدیران، معاونان، نیروهای زحمتکش خدماتی و سایر عوامل اجرایی مدارس و نیز دانش آموزان و اولیاء محترمشان تقدیر و تشکر کنم .

وی در پایان برای مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان توفیقات روز افزون را خواستار شد.

مهدی حاجتی معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش گیلان و رئیس سابق آموزش و پرورش خمام بود. نجف‌زاده مدیرکل سابق آموزش و پرورش نیز حدود ۵ سال مسئولیت هدایت نهاد آموزش و پرورش گیلان را به ‌عهده داشت./ایسنا

Share