لاهوتی خبرداد:

نمایندگان حامی قالیباف در انتخابات ۹۲ با وی دیدار کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان حامی قالیباف در زمان انتخابات با وی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلانمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی دانا اظهار داشت: اعضای شورای راهبردی مجلس که در زمان انتخابات از آقای قالیباف حمایت می کردند بعد از انتخابات نیز به گونه‌ای دیگر سازو کارشان را ادامه دادند.ghalibaf

وی افزود :اعضای شورا تصمیم گرفتند که فعالیت‌هایشان رادر جهت تقویت اهداف مدیریت شهری به کار گیرند و شورای راهبردی کارش را با این هدف ادامه دهد.

لاهوتی گفت: همچنین اعضای شورای راهبردی در راستای اتصال دولت به بدنه شوراها و شهرداری ها تلاش می‌کنند.

وی اضافه کرد:البته جلساتی هم در این باره داریم و چندی پیش با آقای قالیباف و مسئولان دبیرخانه کلان شهرها جلساتی برگزار کردیم که این جلسات در آینده هم ادامه خواهد داشت .

این نماینده مجلس گفت: در جلساتی که ما برگزار کردیم به دنبال این هستیم تا خلاهای قانونی در زمینه های مختلف را برطرف کنیم.

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share