لیست مازاد داماش تکذیب شد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خبری به نقل از یک منبع آگاه در باشگاه داماش گیلان در خصوص حضور افشین چاوشی مهاجم با سابقه این تیم در لیست مازاد توسط رسانه‌ها منتشر شد که این خبر توسط مدیر رسانه ای باشگاه داماش گیلان تکذیب شد. علی احمدی‌سراوانی ضمن تکذیب این خبر اظهار کرد: تا […]

 Damash - Traxtor  (36)به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خبری به نقل از یک منبع آگاه در باشگاه داماش گیلان در خصوص حضور افشین چاوشی مهاجم با سابقه این تیم در لیست مازاد توسط رسانه‌ها منتشر شد که این خبر توسط مدیر رسانه ای باشگاه داماش گیلان تکذیب شد.

علی احمدی‌سراوانی ضمن تکذیب این خبر اظهار کرد: تا این لحظه هیچ‌گونه لیستی از بازیکنان مازاد وجود ندارد و هر نوع لیستی از سوی باشگاه داماش و به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

پیش از این افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان، نیز وجود این لیست را تکذیب کرده بود.

تمرین داماش در استادیوم عضدی
تمرین عصر دوشنبه داماش در استادیوم عضدی رشت برگزار شد.

ظاهرا دوباره رابطه بین هیئت فوتبال گیلان با باشگاه داماش بهبود یافته است. چرا که دوباره مکان تمرین‌ این تیم لیگ برتری به ورزشگاه عضدی تغییر پیدا کرده است.

تمرین عصر دوشنبه شش آبان این تیم هم از ساعت ۱۶ و ۳۰دقیقه دیروز در چمن مصنوعی استادیوم شهید دکترعضدی رشت برگزار شد.

به گزارش تسنیم، در هفته‌های اخیر با سخت گیری های هیئت فوتبال گیلان، داماش اکثر تمرینات خود را در زمین صنایع شیر(پگاه) یا سردارجنگل انجام داده است و تنها در هفته گذشته توانست دو جلسه از تمریناتش را در استادیوم عضدی انجام دهد.

برگزاری مراسم سومین روز درگذشت پدر هادی و حامد طباطبایی

به گزارش تسنیم، مراسم سومین روز درگذشت زنده یاد جعفر طباطبائی پدر هادی طباطبایی دروازه‌بان سابق تیم‌های ملی، استقلال تهران و رشت، امروز سه شنبه ۷ آبانماه از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه تا ۱۶ عصر در مسجد الجواد لاکانی رشت برگزار می‌شود.

حامد طباطبایی برادر کوچک‌تر هادی هم عضو باشگاه سپیدرود رشت بوده است.

ابوالفضل حاجی زاده تنها محروم داماش در برابر مس

ابوالفضل حاجی زاده به دلیل سه اخطاره شدن در بازی برابر مس کرمان داماش را همراهی نخواهد کرد.

هادی سهرابی، ابوذر رحیمی و محمد آبشک نیز دو اخطاره هستند و در صورتی که در بازی برابر مس کرمان اخطار دریافت کنند از شرکت در مسابقه دور برگشت مقابل سایپا محروم خواهند شد.

نخستین پیروزی نوجوانان داماش، پرگل رقم خورد

در هفته سوم از رقابت‌های لیگ قهرمانی نوجوانان کشور تیم فوتبال نوجوانان داماش گیلان در ورزشگاه پوریای‌ولی شهر تالش به دیدار شهرداری تالش رفت که در یک بازی برتر توانست به نتیجه شش بر دو به پیروزی برسد.

گل‌های این دیدار را داوود الله پور دو گل و آیت رضازاده، حسین امینی، رضا پاکیزه، مصطفی دلیلی هر کدام یک‌گل به ثمر رساندند.

تیم نوجوانان داماش گیلان با این پیروزی در رده چهارم جدول قرار گرفت و در هفته چهارم لیگ قهرمانی نوجوانان کشور، روز پنج‌شنبه نهم آبان جاری، راس ساعت ۱۵ عصر در ورزشگاه عضدی رشت به دیدار تیم شهرداری لاهیجان می‌رود.

امیدهای داماش، همچنان ناکام در کسب پیروزی

در هفته پنجم از رقابت‌های لیگ‌برترامیدهای کشور، تیم فوتبال امید داماش گیلان در ورزشگاه عضدی رشت به دیدار نفت اهواز رفت که در پایان بازی به نتیجه مساوی دست یافت .
به گزارش تسنیم، تیم امید با این تساوی با سه امتیاز در جایگاه دهم جدول یازده تیمی لیگ برتر امیدهای کشور قرار گرفت.

تیم فوتبال امید داماش گیلان در هفته ششم لیگ‌برتر، روز جمعه ۱۰ آبان جاری، راس ساعت ۱۵ عصر در اصفهان به دیدار ذوب اهن اصفهان می رود./تسنیم

 

Share