قتل در پارک ابریشم صومعه سرا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا درگیری شب گذشته پارک ابریشم شهرستان صومعه سرا منجر به قتل شد. بنابر اخبار واصله از شهروندان و پیگیری خبرنگار ما، شب گذشته و در پی در خواست تسویه بدهی فردی از بدهکار خود در پارک ابریشم صومعه سرا مشاجره ای بین طرفین صورت گرفته که با بالاگرفتن درگیری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا درگیری شب گذشته پارک ابریشم شهرستان صومعه سرا منجر به قتل شد.ghatl

بنابر اخبار واصله از شهروندان و پیگیری خبرنگار ما، شب گذشته و در پی در خواست تسویه بدهی فردی از بدهکار خود در پارک ابریشم صومعه سرا مشاجره ای بین طرفین صورت گرفته که با بالاگرفتن درگیری منجر به چاقوکشی شده و یکی از طرفین دعوا به شدت صدمه و دچار خونریزی گردیده و بلافاصله به بیمارستان امام خمینی صومعه سرا منتقل میشود.

اما ساعاتی بعد خبر میرسد که مصدوم به علت خونریزی شدید و بر اثر جراحات وارده جان خود را از داده است.

بنابراین جستجو برای دستگیری ضارب که بعد از درگیری متواری شده بود آغاز می گردد، اما گویا صبح امروز ضارب خود را به نیروی انتظامی شهرستان معرفی کرده است.

مطعاقباً و با اتمام گزارشات اولیه و بازداشت ضارب و اعتراف اولیه وی و پس از تحقیقات بیشتر پرونده ایشان به زودی برای رسیدگی به دادسرای شهرستان صومعه سرا ارسال خواهد شد.

اخبار منتشر شده و جزییات بیشتر هنوز به تایید مراجع مربوطه نرسیده اما به محض اطلاع رسانی بیشتر از همین طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت./خبرگزاری صومعه سرا

Share