شنیده های دیارمیرزا حاکی از این است :

دعوا جریان های سیاسی برای معاونت های استانداری گیلان!!!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شنیده ها حاکی از آن است که دو تشکل اصلاح طلب گیلانی با پافشاری بر دو گزینه برای معاونت سیاسی استانداری گیلان مناقشه جدیدی در استان را کلید زده اند که تاکنون با مقاومت های زیادی مواجه شده و روندی رو به رشد دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شنیده ها حاکی از آن است که دو تشکل اصلاح طلب  گیلانی با پافشاری بر دو گزینه برای معاونت سیاسی استانداری گیلان مناقشه جدیدی در استان را کلید زده اند که تاکنون با مقاومت های زیادی مواجه شده و روندی رو به رشد دارد.najafi1-155x100

بر اساس این گزارش گزینه های مطرح شده از سوی این افراد برای معاونت سیاسی استانداری گیلان احمدی پور مدیر کل اسبق کتابخانه های عمومی استان و بی آزار معاون اسبق برنامه ریزی استانداری هستند.

این دو تشکل پیش از این نیز لیست ۶ نفره ای را جهت استانداری گیلان پیشنهاد داده بودند که اکثر گزینه های مطرح در آن با واکنش های تندی دراستان همراه شده بود تا جایی که امام جمعه موقت رشت سخنان تندی را در این خصوص بیان داشت.

در لیست مورد نظر این دو تشکل برای تصدی استانداری گیلان آقایان الیاس حضرتی، قاسم رمضانپور، سید احمد حسینی ،  عبدالرضا بی آزار ،عبدالغفارشجاع و احمد رمضانپور برای استانداری گیلان تعرفه شده بود.

به گزارش گیلوند  برای فرمانداری رشت نیز آقایان زالفی، بی آزار،پاینده، یوسفی و مدارایی مورد نظر این تشکل ها هستند.

لازم به ذکر است دو گزینه نیز از سوی اعتدال گرایان و اصلاح طلبان میانه رو استان برای معاونت سیاسی استانداری گیلان مطرح هستند اما بنظر میرسد شانس احمدی پور برای رسیدن به این پست از مابقی بیشتر باشد مگر اینکه نهادهای امنیتی و بازنشستگی ایشان کار دستشان دهد و….

از سویی دیگرروز گذشته پایگاه خبری ۸ دی نیوز (یکی از رسانه های اصولگری گیلان) درخبری  با عنوان با اصلاح طلبانی که هر روز مسئول می شوند آیا اعتدال گیلان سر از اصلاحات بر می آورد؟ مطرح نمود  در استان ما نیز شاهد هستیم پس از انتخاب استاندار عناصری که عمدتاً سابقه اصلاح طلبی داشته و حتی جزو فرماندارانی بوده اند که در اقدام قبیحانه نمایندگان مجلس ششم و رد صلاحیت آن ها استعفاء داده بودند بار خود را برای در دست گرفتن مناصب کلیدی استان بسته اند!

یکی از این افراد فرماندار مستعفی و مسئول ستاد شرق گیلان کاندیدای فتنه گر می باشد

وی در حالیکه هیچگاه برائت خود را از فتنه گران اعلام نداشته است می رود تا با در دست گرفتن مسئولیت کلیدی در استان نشان دهد که اعتدال، سر از اصلاحات در آورده است!

Share