خسته بند خبرداد:بخش غربی پروژه کنارگذر انزلی روبه اتمام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش غربی پروژه کنارگذر انزلی روبه اتمام است اما در بخش شرقی همچنان عقب ماندگی وجود دارد. حسن خسته بند  با اعلام اینکه کمبود اعتبار برای پیمانکاران و مسئولان مشکل ساز شده است، افزود: با فروش بخشی از زمین های وزارت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش غربی پروژه کنارگذر انزلی روبه اتمام است اما در بخش شرقی همچنان عقب ماندگی وجود دارد.

حسن خسته بند  با اعلام اینکه کمبود اعتبار برای پیمانکاران و مسئولان مشکل ساز شده است، افزود: با فروش بخشی از زمین های وزارت راه در بندر انزلی می توان به روند ساخت این پروژه تسریع بخشید.khasteband

وی همچنین موقعیت گردشگری انزلی را بی نظیر دانست و اظهارداشت: توسعه این صنعت نقش موثری در کاهش بیکاری و همچنین بهبود توزیع درآمد و افزایش درآمدهای دولت دارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیکاری را به عنوان اصلی‌ ترین مشکل اقتصادی کشور دانست و گفت: صنعت گردشگری برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به عنوان یک فرصت مناسب تلقی می شود.

وی در ادامه قدرت اشتغال زایی صنعت گردشگری را بسیار بالا ذکر کرد و افزود:  این شهرستان به دلیل داشتن دریا، تالاب و ساحل بسترها و فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری دارد.

خسته بند همچنین به فلسفه قیام حضرت امام حسین علیه السلام اشاره کرد و اظهارداشت: فلسفه اصلی قیام عاشورا امربه معروف ونهی از منکر بود.

وی تصریح کرد: توجه به امر به معروف و نهی از منکر مختص قشر خاصی از جامعه نیست بلکه وظیفه همه مردم است.

نماینده انزلی با تاکید بر اینکه حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد بر لزوم تبیین ابعاد مختلف نهضت حسینی علیه السلام  در ماه محرم به ویژه برای جوانان تاکید کرد./مهر

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

 

Share