ندیمی:

ندیمی : برخی قصد سست کردن روند مذاکرات ژنو را دارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم لاهیجان در مجلس گفت: برخی افراد و جریانات قصد دارند با اصرار برای افشای جزئیات مذاکرات ژنو آبرو ریزی به راه بیندازند و روند گفتگوها را سست کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ایرج ندیمی با انتقاد از اظهارات برخی نمایندگان برای افشای جزئیات مذاکرات ایران و گروه ۱+۵ در ژنو اظهار داشت: بسیاری از اتفاقات در کمیسیون های تخصصی مجلس رخ می دهد که سایر نمایندگان و مردم از آنها خبر ندارند.
ImageThumb2
وی خاطرنشان کرد: مگر همه مردم از این که برخی نمایندگان به برخی سفرها می روند خبر دارند که حالا برخی از نمایندگان و افراد انتظار دارند جزئیات مذاکرات هسته ای منتشر شود.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس ادامه داد: جزئیات مذاکرات به هر کمیسیون و نهادی که ضرورت داشته باشد، اطلاع داده خواهد شد اما آنچه در مذاکرات مهم بوده، رعایت قوانین و پیروی از اصول است نه این که جزئیات منتشر شود.

ندیمی با انتقاد از افشای جزئیات جلسه دکتر ظریف وزیر امور خارجه با کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نمایندگان حق دارند که از جزئیات مطلع باشند اما اجازه ندارند جزئیات را به صورت عمومی منتشر کنند.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، وی تصریح کرد: در هیچ کشوری در دنیا هیچگاه همه اطلاعات و جزئیات یک مذاکره را افشا نمی کنند چرا که افشای جزئیات مذاکرات موجب می شود که برخی افراد و جریان ها سوء استفاده کنند.

ایران و گروه ۱+۵ در مذاکرات ۲۳ و ۲۴ مهرماه خود در ژنو سوئیس توافق کردند تا حصول نتیجه نهایی، جزئیات مذاکرات منتشر نشود.

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share