رئیس مجمع نمایندگان گیلان:

حفظ استاندار فعلی رویکرد مجمع نمایندگان استان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه حفظ استاندار فعلی رویکرد مجمع نمایندگان استان است گفت: باید توجه داشته باشیم که دولت جدید برنامه‏هایی دارد و برای اجرای این برنامه‏ها نیازمند مدیران جدید است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  ایرج ندیمی در گفت‏ وگو با ایسنا، با اشاره به وجود سه رویکرد در انتخاب استاندار گیلان اظهار کرد: ابتدا در تلاشیم استاندار فعلی را حفظ کنیم ولی باید توجه داشته باشیم که دولت جدید برنامه‏هایی دارد و برای اجرای این برنامه‏ها نیازمند مدیران جدید است.nadimi2

وی افزود: یک رویکرد ما این است که تغییر صورت بپذیرد ولی در تغییر احتمالی از بومی‏هایی که در استان یا خارج از استان حضور دارند، فراخوان کنیم.

 

نماینده لاهیجان و سیاهکل گفت: رویکرد بعدی ما این است که با دولت تعامل کنیم و افرادی را که انتخاب می‏شوند چه بومی و چه غیربومی بتوانند اهداف استان را تحقق ببخشند.

 

رئیس مجمع نمایندگان گیلان تصریح کرد: در حال حاضر رویکرد مجمع نمایندگان استان حفظ استاندار فعلی است اما طبیعیست که نتیجه گیرنده اصلی ما نیستیم چراکه ما نمونه‏هایی را در تغییرات داریم به عنوان مثال در کرج از یک مدیر سمنانی استفاده شده یا در تهران از یک نماینده آذری استفاده شده یا در استان چهارمحال از یک مسئول خراسانی استفاده شده یا یکی از استان‏های خراسان دنبال یکی از نیروهای گیلانی است.

 

وی ادامه داد: با چنین رویکردی در جلسه‏ای که داشتیم سعی کردیم معرفی سه نیروی بومی را در راس قرار دهیم که البته افرادی دیگری هم معرفی شده‏اند.

 

ندیمی، آقایان هاشم‏نیا، علیزاده و کاتب را سه نیروی بومی معرفی شده از سوی مجمع نمایندگان اعلام و اضافه کرد: البته افراد بومی دیگری مانند آقایان شجاع و نادم مطرح شدند که میزان رای آنها به تناسب نیروهای معرفی شده اولیه نبود و نیروهای غیربومی نیز مانند وزیر پیشین راه و شهرسازی و نیز یکی از سیاسیون مطرح شده‏اند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل درخصوص اعلام نهایی نتایج گفت: بنده به عنوان رئیس مجمع از دو روز گذشته مذاکراتم را شروع کرده‏ام و هم کتبی و هم شفاهی این مسئله را با وزارت کشور در میان گذاشته‏ام و همچنان تلاش خواهم کرد که نیروی بومی در راس مدیریت استان باشد، به هر صورت باید بپذیریم که تغییرات در کشور براساس تغییرات انتخاباتی ضروری است که ما باید جلوی افراط را بگیریم.

Share