افتتاح سردخانه ی ۱۰ هزار تنی در لنگرود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردخانه ۱۰ هزار تنی لنگرود با ۱۸ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری با حضور استاندار گیلان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردخانه ۱۰ هزار تنی لنگرود با ۱۸IMG16033573۸ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری با حضور استاندار گیلان افتتاح شد.
استاندار گیلان ظهر پنجشنبه در مراسم بهره برداری این پروژه با اشاره به مشکلات گیلان گفت: در دولت تدبیر و امید با رفع مشکلات معیشتی مردم، امید و نشاط در جامعه باید افزایش یابد.

محمد علی نجفی توجه به اقتصاد، اشتغال و نشاط اجتماعی را از برنامه های مهم در استان دانست و بر لزوم اجرای این برنامه ها در جامعه تاکید کرد.

 وی همچنین با بیان اینکه مشکلات مردم فراوان است، اظهارداشت: دست به دست هم باید داد تا این مشکلات رفع شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه نمی خواهم با ارائه برخی آمارها امید را در جامعه کاهش دهم ،اظهارداشت: مسئولان امروز عزم جدی دارند تا از فرصت های زیادی که در استان برای بهبود وضعیت معیشت مردم وجود دارد، بهره گیری کنند.

وی با بیان اینکه به رغم تمامی مشکلات وجود بخش خصوصی فعال و نخبگان فرهیخته در کنار مزیت های سرمایه گذاری گیلان، فرصت های مناسبی را برای دمیدن روحیه امید در جامعه فراهم می کند، اذعان داشت: مانع تراشی برای سرمایه گذاران به هیچ وجه پذیرفته نیست و گیلان جای افرادی که مانع سرمایه گذاران می شوند، نخواهد بود.

نجفی افزود: مسئولان کاری جزء حمایت از بخش تولید و سرمایه گذاران ندارند.

وی ادامه داد: در کنار سرمایه گذاری باید به توسعه صادرات هم توجه کرد.

استاندار گیلان به ورود ۲۰ میلیون گردشگر به استان اشاره کرد و گفت: از این فرصت ها باید برای توسعه استان بهره جست، جای تاسف دارد که نمی توانیم از این گردشگران برای پیشرفت اقتصادی بهره ببریم.

وی همچنین تاکید کرد: اگر امروز نتوانیم مشکلات مردم را رفع کنیم کمترین انتظار اینکه آمار درست را به مردم ارائه دهیم چرا که دادن آمارهای واهی امید مردم را کم می کند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به افتتاح این سردخانه که با سرمایه بخش خصوصی به بهره برداری رسیده است، گفت: با توجه به شرایط کشور راهی جزء حمایت از سرمایه گذاران نداریم و باید تفکر بخش نگری را کنار بگذاریم.

مهرداد لاهوتی با اشاره به سوابق استاندار گیلان در سطوح مدیریتی استانی و ملی افزود: با توجه به این تجربیات امیدواریم  محمد علی نجفی منشا خدمات ارزنده در استان باشد.

  سردخانه ۱۰ هزار تنی در لنگرود با ۱۸۸ میلیارد ریال سرمایه گذاری امروز به بهره برداری رسید، این سردخانه در زمینی به زیربنای ۵۰۰ متر مربع و با مساحت هشت هزار متر مربع ساخته شده و ۴۰ نفر نیز اشتغالزایی بصورت مستقیم داشته است./مهر

Share