با تفاهم 2 شرکت ایرانی و اروپایی :

خط خودروسازی گیلان احداث می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : استاندار گیلان گفت: شرکت ایرانی و شرکت معتبر اروپایی تفاهم کردند تا خط خودروسازی با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون دستگاه را در چند فاز در گیلان احداث کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : کیهان هاشم‌نیا عصر امروز در نشست با سرمایه‌گذار معتبر اروپایی با اشاره به اهمیت اجرای طرح خودروسازی در استان تحقق این مهم را از جمله اقدام‌های ارزشمند و مهم در توسعه استان برشمرد.

وی اظهار کرد: گیلان با توجه به اینکه از بزرگ‌ترین قطعه‌سازان خودرو در کشور محسوب می‌شود بنابراین احداث خط تولید خودرو از جمله اولویت‌های مهمی به‌شمار می‌رود که باید برای تحقق آن تلاش کنیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه زمینه مناسبی در استان برای تولید خودرو  فراهم شده است، تصریح کرد: امیدواریم این پروژه مهم هر چه سریع‌تر مورد بهره‌برداری قرار گیرد تا موجبات خرسندی مردم فراهم شود و افتخار کنیم که گیلان نیز در ردیف سازندگان خودرو قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت ایرانی و شرکت معتبر اروپایی تفاهم کردند تا خط خودروسازی با ظرفیت تولید سالانه یک‌میلیون دستگاه را در چند فاز در گیلان احداث کنند.

هاشم نیا با تصریح بر اینکه تمام سرمایه‌گذاری اجرای این طرح متعلق به بخش‌خصوصی است، یادآور شد: خودروهای ساخته شده طبق آخرین استانداردهای روز دنیا است.

وی، متذکر شد: شرکت معتبر اروپایی متعهد شد تا در مدت سه سال تمام فازهای خودروسازی را در گیلان به بهره‌برداری رساند./فارس

Share