وزیر کشور در رشت:

در برخی از استان‌ها نیاز به تغییر نداشتیم/ انتخاب استانداران با گفتمان اعتدال

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا وزیر کشور در رشت با بیان اینکه استانداران با بررسی کارشناسانه وزارت کشور و دولت انتخاب شدند،گفت: در چندین استان به نظر خودم نیازی به تغییر نداشتیم ولی ائمه جمعه، نمایندگان و مردم تقاضا داشتند که تغییراتی ایجاد شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عبدالرضا رحمانی فضلی دقایقی پیش در مراسم تودیع و معارفه استاندار گیلان با تبریک اعیاد سعید قربان و غدیر اظهار کرد: امیدواریم وظایف اعمالمان را در چارچوب اعتقادات دینی انجام دهیم. th (8)

وی با بیان اینکه امروز توفیق پیدا کردیم در استان گیلان باشیم، افزود: چندمین بار است که در جایگاه‌های مختلف به گیلان سفر می‌کنم.

وزیر کشور با تاکید بر بهبود وضعیت استان گیلان در دولت تدبیر و امید تصریح کرد: از زحمات آیت‌الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و رهنمودهایشان تشکر می‌کنم.

رحمانی فضلی با بیان اینکه جابه‌جایی‌ها یک رسم است، گفت: تغییرات با نیت خیر و برای بهبود شرایط در دولت تدبیر و امید دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دولت نیز با رویکرد و نگاهی نو وارد عرصه شده است، خاطرنشان کرد: مردم امروز به گفتمان تدبیر و امید رای دادند و انتظار تغییر و تحول را در حوزه‌های مدیریت کشور دارند.

وزیر کشور با بیان اینکه در چندین استان به نظر خودم نیازی به تغییر نداشتیم، گفت: ائمه جمعه، نمایندگان و مردم تقاضا داشتند که تغییراتی ایجاد شود و تغییرات استانداران پاسخ به خواست مردم است.

وی افزود: تغییرات نشان‌دهنده رفع و ناتوانی مدیران گذشته نیست و بنده در ۳۱ استان که در ۱۶ استان آن استاندار تعیین شده، حضور خواهم داشت و استانداران را معارفه می‌کنم و طبیعی است که گلایه‌هایی هم وجود داشته باشد.

وزیر کشور با تقدیر از هاشم‌نیا استاندار سابق گیلان گفت: از ۱۶ استانداری که تودیع شده‌اند، هاشم‌نیا برنامه‌محور و دارای دید بالاتری بود و نظام و دولت از ظرفیت‌های مدیریتی هاشم‌نیا استفاده می‌کند.

رحمانی فضلی با بیان اینکه نجفی استاندار جدید نیز از فرزندان گیلان بوده و دارای حسن سابقه و شهرت است، تصریح کرد: وزارت کشور برای توسعه استان به نجفی کمک می‌کند و امیدواریم برنامه‌های خوبی در استان اجرایی شود.

وی با بیان اینکه نجفی روحیه بالایی دارد، گفت: استاندار جدید گیلان مدیون و وام‌دار فردی نیست و دولت با بررسی کارشناسانه وی را به عنوان استاندار جدید گیلان معرفی کرده است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه گفتمان نجفی گفتمان اعتدال است، اظهار کرد: در انتصاب استاندار گیلان کمترین زحمت را متحمل شدیم. رحمانی فضلی با تقدیر از نمایندگان مجلس گیلان تصریح کرد: تعامل نمایندگان، نماینده ولی فقیه و استاندار در استان‌ها سبب رشد و شکوفایی است.

وی با تاکید برگفتمان اعتدال دولت تدبیر و امید، گفت: در انتخاب استانداران شایسته‌سالاری لحاظ شده و استانداران وام‌دار هیچ جریان و شخصی نیستند./تسنیم

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share