ارسال پرونده دانشگاه احمدی نژاد به قوه قضائیه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اعلام کرد: گزارش نهایی پرونده دانشگاه احمدی نژاد احتمال دارد تا پایان مهرماه اعلام شود. دکتر مصطفی افضلی فرد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت پرونده دانشگاه احمدی نژاد گفت: گزارش نهایی پرونده دانشگاه احمدی نژاد احتمال دارد تا پایان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اعلام کرد: گزارش نهایی پرونده دانشگاه احمدی نژاد احتمال دارد تا پایان مهرماه اعلام شود.ahmadinejad

دکتر مصطفی افضلی فرد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت پرونده دانشگاه احمدی نژاد گفت: گزارش نهایی پرونده دانشگاه احمدی نژاد احتمال دارد تا پایان مهرماه آماده و اعلام شود. وی ادامه داد: پرونده دانشگاه احمدی نژاد درحال حاضر براساس ماده ۵۹۸ قانون مجازات اسلامی از مصادیق هزینه در غیر مورد معین، توسط کارشناسان درحال بررسی است.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ در خصوص این مطلب که از طرف وی عنوان شده بود که مجوز دانشگاه ایرانیان اعتبار ندارد و حساب این دانشگاه مسدود شده است، گفت: متاسفانه برخی از دوستان امانتداری در خبر را مراعات نمی کنند من حرفی در مورد مسدود شدن حساب دانشگاه نزده ام.

وی ادامه داد: تنها مساله ای که عنوان کردم این بود که وضعیت دانشگاه احمدی نژاد براساس قانون مجازات اسلامی بررسی می شود و بازگشت بودجه دانشگاه مذکور به خزانه دولت نیز، نافی رسیدگی قضایی نیست.

افضلی فرد افزود: گزارش نهایی برای تکمیل پرونده به قوه قضاییه ارسال می شود تا قضات به نحو مطلوب تری به این مساله رسیدگی کنند.

وی درباره عدم اعتبار مجوز دانشگاه احمدی نژاد نیز گفت: در این زمینه نیز مطلبی عنوان نکرده ام مجوز دانشگاه از نظر اجرایی، فنی، حقوقی و آموزشی باید بررسی شود و این مطلب باید از طریق مسئولان آموزشی پی گیری شود.

Share