ندیمی: دولت از تعاونی های تولیید کننده حمایت میکند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : ایرج ندیمی، رئیس مجمع نمایندگان گیلان و نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، عصر روز (۱۴ شهریور) در گردهمایی تعاونگران استان در رشت گفت: تداوم انقلاب اسلامی ایران نیازمند گسترش چرخه تولید و صادرات در کشور است. وی ادامه داد: اگر تولید و صادرات در محوریت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : ایرج ندیمی، رئیس مجمع نمایندگان گیلان و نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، عصر روز (۱۴ شهریور) در گردهمایی تعاونگران استان در رشت گفت: تداوم انقلاب اسلامی ایران نیازمند گسترش چرخه تولید و صادرات در کشور است.

وی ادامه داد: اگر تولید و صادرات در محوریت امور نباشد کشور دچار مشکلات اقتصادی و بیکاری می شود.

ندیمی با اشاره به اینکه تعاونی ها در رشد اقتصادی و همین طور فضای کسب و کار و صادرات نقش مهمی دارند، افزود: حمایت از آنها و تعامل در حوزه های کمی و کیفی تعاونی ها به افزایش و روند صعودی صادرات در کشور منجر می شود.

وی با اشاره به اقدامات دولت در حمایت از تعاونی ها تصریح کرد: تعاونی هایی که مشابه محصولات وارداتی تولید کرده و یا در دست تولید دارند از طرف دولت حمایت می شوند.

ندیمی تصریح کرد: همه عوامل و دستگاه های اجرایی باید بخش تعاون را مورد حمایت قرار داده و جامعه را به طرف تشکیل تعاونی های اشتغالزا تشویق کنند / شبستان

 

 

 

Share