معاون دکتر روحانی در گلزار شهدای رشت: امکانات کشور عادلانه توزیع می‌شود

به گزارش دیارمیرزا محمدباقر نوبخت عصر امروز در نخستین سفر رسمی خود در دولت تدبیر و امید اظهار کرد: گیلان استانی مستعد و دارای مردمانی با فرهنگ و جوانانی رشید است. وی به حضور خود در مزار شهدای رشت اشاره کرد و گفت: حضور بنده در مزار شهدا برای تجدید پیمان، ارادت و اعلام تعهد […]

به گزارش دیارمیرزا محمدباقر نوبخت عصر امروز در نخستین سفر رسمی خود در دولت تدبیر و امید اظهار کرد: گیلان استانی مستعد و دارای مردمانی با فرهنگ و جوانانی رشید است.

وی به حضور خود در مزار شهدای رشت اشاره کرد و گفت: حضور بنده در مزار شهدا برای تجدید پیمان، ارادت و اعلام تعهد نسبت به کشور است.16583_559

سخنگوی دولت با بیان اینکه ارواح مطهر شهدا بدون تردید نظاره‌گر ما هستند، افزود: قسم می‌خورم و متعهد می‌شوم به ملت بزرگ ایران و گیلان خدمت کنم.

وی گیلان را دارای عقب‌ماندگی‌های بسیار دانست و تصریح کرد: امیدوارم بتوانم دین خود را به عنوان یک گیلانی به ایران ادا کرده و نسبت به پیشرفت و توسعه همه‌جانبه گیلان تلاش کنم.

نوبخت از توزیع عادلانه امکانات محدود کشور بین استان‌ها خبر داد.

استاندار گیلان نیز در مراسم مذکور با اشاره به اینکه گیلانی‌ها در ۵۰ سال گذشته در دولت فرد موثری نداشتند، اظهار کرد: دولت‌های قابلی پس از انقلاب بر سر کار آمدند.

کیهان هاشم‌نیا شناخت را امر مهمی در توسعه مناطق عنوان کرد و یادآور شد: اگر نیمی از وزرای دولت کنونی گیلانی بودند به اندازه معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور موثر واقع نمی‌شدند.

وی نوبخت را فردی فاضل، همه‌جانبه‌نگر و با تجربه خواند و خاطرنشان کرد: معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور با توجه به چهار دوره نمایندگی مجلس و فعالیت در دانشگاه برای تمام کشور موثر است و موجب توسعه ایران می‌شود.

به گزارش فارس، نوبخت تا لحظاتی دیگر با امام جمعه رشت دیدار خصوصی دارد.

Share