درخواست امام جمعه شهرستان لنگرود در خطبه های نماز جمعه :

تغییر نام میدان لک لک پارک فجر لنگرود به نام شهدای گمنام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام صدیق گفت : به یمن وجود این ۴ شهید گمنام و تدفین در پارک فجر میدان لک لک به نام شهدای گمنام نامگذاری شود که این مورد توجه مردم قرار گرفت و تکبیر الله سر دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیزرا حجت الاسلام مهدی صدیق در خطبه اول نماز جمعه این هفته شهرستان لنگرود بعد از دعوت مردم به تقوای الهی گفت : پیامبر اکرم (ص) در یکی از بیاناتشان فرمودند که بیشترین عامل عامل ورود انسان به جهنم زبان است که با آن غیبت می کند ، تهمت می زند و امسال این و دیگری دامن است که ممکن است فردی در دامن ناسالمی بزرگ شود و به بیراهه کشیده شود. و تقوا و خوش اخلاقی نیز باعث می شود تا انسان وارد بهشت شود.

وی در بابت خوش اخلاقی خطاب به مسئولین گفت : مسئولین در برخورد با کارمندان زیر دست و ارباب رجوعان با حسن خلق رفتار کنند.sdegh

صدیق در ادامه خطبه های هفته های گذشته در مورد سبک زندگی اسلامی گفت: که اگر انسان می خواهد هم در دنیا و هم در اخرت باشد باید چند چیز را داشته باشد و یکی از آنان تعامل با خود است مثل تفریحات سالم ، ورزش و امثال این و در دعای کمیل آمده است که قو علی خدمتک جوارجی که امیر المومنین فرموده است که خدایا جوارح من را تقویت کن تا بهتر در اختیار تو باشم و بندگی کنم و در راه اسلام شمشیر یزنم و تو ا عبادت کنم و به خلقت کمک رسانم.

حجت الاسلام صدیق در خطبه دوم این هفته نماز جمعه با تقدیر و تشکر از مردم و عواملی که در مراسم تشییع برای برپایی بهتر نقش داشتند گفت : دیروز شما به نظام عظمت دادید و به خون شما اهمیت نشان دادید و من نمی توانم از این کار شما تشکر کنم ولی از امام زمان میخواهم که اجر شما را به شما بدهد.

ایشان در ادامه گفت : به یمن وجود این ۴ شهید گمنام و تدفین در پارک فجر میدان لک لک به نام شهدای گمنام نامگذاری شود که این مورد توجه مردم قرار گرفت و تکبیر الله سر دادند.

صدیق گفت : ما از قبل مسئول بودیم و الان با آمدن این شهدا مسئولیت ما بیشتر شده است ، بار بزرگ امر به معروف بر روی دوش ما بود و با وجود با برکت این گمنامان وظیفه ما بیشتر شده است و باید بیشتر از پیش تلاش کنیم.

ایشان در پایان از مردم تقاضا کرد که با توجه به حضور شهدای گمنام در پارک حجاب و عفت داشته باشند و بی حجاب نباشند و چشم چرانی نباشند./لنگرنیوز

Share