کوچکی نژاد:

نتایج بازشماری آرای شورای شهر رشت تأیید شد+ اسامی منتخبین

به گزارش دیارمیرزا رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان یادآور شد: انتخابات شورای شهر رشت را تمام شده تلقی می‌کنیم و اگر مسئولان استان نتایج انتخابات شورای شهر رشت را اعلام نکنند، از مجرای قانونی پیگیری می‌کنیم.

به گزارش دیارمیرزا  جبار کوچکی‌نژاد امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت با عذرخواهی از مردم شهر رشت، اظهار کرد: مدیران و افرادی که در روند انتخابات شورای شهر رشت اختلال ایجاد کردند باید تنبیه شوند.kochaki nejad

وی اختلال در روند انتخابات شورای شهر رشت را سبب آزرده خاطر شدن مردم این شهر دانست و افزود: مردم با شوق و اشتیاق پای صندوق‌های رأی آمدند و انتظار داشتند مسئولان اجرایی انتخابات را مدیریت کرده و نتایج را سریع اعلام کنند.

کوچکی‌نژاد با اشاره به روند انتخابات شورای شهر رشت، خاطرنشان کرد: انتخابات مذکور در بخش اجرا دارای مشکلاتی بود و هیئت نظارت بر انتخابات گیلان از طرف مجلس وظیفه دارد هر جا حقی از مردم ضایع شود، واکنش نشان دهد.

* حفاظت از آرای مردم در انتخابات شورای رشت مشکل داشت

نماینده مردم رشت در مجلس، بخش برگزاری و حفاظت از آرای مردم در انتخابات شورای شهر رشت را دارای مشکل خواند و تصریح کرد: بازشماری تمام صندوق‌های رأی به دلیل مشکل مذکور انجام شد و بار دیگر برخی‌شماری صندوق‌های آرای شورای شهر رشت صورت گرفته و جلسه‌هایی برگزار شده است.

* نتیجه انتخابات شورای شهر رشت از طرف مرکز تأیید شد/مسئولان استان که نتایج انتخابات را اعلام نمی‌کنند پیگرد قانونی می‌شوند

وی از تأیید انتخابات شورای شهر رشت از طرف هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای کشور خبر داد و اذعان کرد: انتخابات شورای شهر رشت به اتمام رسیده است.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه نتایج بازشماری انتخابات شورای شهر رشت به رئیس ستاد انتخابات گیلان ابلاغ شده است، بیان کرد: مسئولان استان موظف هستند نتایج انتخابات را سریع ابلاغ کنند و اگر این امر انجام نشود پیگرد قانونی دارد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان یادآور شد: انتخابات شورای شهر رشت را تمام شده تلقی می‌کنیم و اگر مسئولان استان نتایج انتخابات شورای شهر رشت را اعلام نکنند، از مجرای قانونی پیگیری می‌کنیم.

* بیش از ۹۰۰ رأی یک صندوق آرای شورای شهر رشت ناپدید شد/تخلف ریشه‌یابی می‌شود

وی با اشاره به مشکل یک صندوق آرای شورای شهر رشت، اظهار کرد: یک صندوق آرای شورای شهر رشت دارای بیش از ۹۰۰ رأی بود اما اکنون آرا داخل صندوق نیست.

کوچکی‌نژاد نبود آرا در صندوق رأی را سبب ایجاد نگرانی در مردم دانست و بیان کرد: بازار شایعه در جامعه داغ شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه به مردم اطمینان می‌دهیم حافظ منافع آنها باشیم، تصریح کرد: تخلف انتخابات شورای شهر رشت ریشه‌یابی می‌شود و نامه‌هایی مبنی بر پیگیری آرای مفقود شده صندوق مذکور به دستگاه‌های مختلف نوشته شده است.

* آرای مفقود شده صندوق مذکور بی‌اعتبار است / جابه‌جایی تعدادی از اعضای اصلی با علی‌البدل نتیجه بازشماری آرای انتخابات شورای شهر رشت

وی آرای صندوق مذکور را بی‌اعتبار خواند و اذعان کرد: آرای یک صندوق انتخابات شورای شهر رشت به دلیل اینکه از صندوق خارج شده دیگر ارزشی ندارد و باید باطل شود.

کوچکی‌نژاد در پایان از جابه‌جایی تعدادی از اعضای اصلی و علی‌‌البدل شورای شهر رشت در بازشماری صندوق‌های آرا خبر داد.

به گزارش  دیارمیرزا: کار بازشماری ۲۰۳ صندوق انتخابات شورای شهر رشت شب گذشته پایان یافت و طی صورتجلسه ای  از سوی  هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان برای تایید رسمی  به هیئت عالی نظارت کشور ارسال شد.

در جمع‌بندی‌های نهایی تغییراتی در تعداد آرای نامزدهای منتخب حاصل شد که مهمترین آنها ، سقوط موسوی روزان به اعضای علی البدل و صعود رضا رسولی به اعضای اصلی و قرار گیری در رتبه سیزدهم است.

همچنین حجت جذب نیز که در مرحله قبل بازشماری آرا جایگزین منوچهر جمالی شده بود با شمارش ۲۰۳ صندوق به جایگاه خودش در بین اعضای علی البدل بازگشت.

در  این مرحله  ۳۰ نفر نخست انتخابات شورای شهر رشت که بالاترین آرا را کسب کرده بودند رای آنها مورد بازشماری قرار گرفت .

1232

نتایج نهایی بازشمای مجدد صندوق های اخذ رای شورای اسلامی شهر رشت به شرح ذیل است:

۱- رضا جمشیدی

۲-خانم پیشگر

۳- محمود باقری

۴- اسماعیل حاجی پور

۵- فرهاد شوقی

۶- محمد حسین کارگرنیا

۷- امیرحسین علوی

۸- مجید رجبی

۹-مسعود کاظمی

۱۰- فاطمه شیرزاد

۱۱- محمدعلی رفیعی

۱۲- عباس صابر

۱۳- رضا رسولی

۱۴- منوچهر جمالی

۱۵-مظفر نیکومنش

خبرهای مرتبط:

 

نتایج انتخابات شورای شهر رشت با چند تغییر به پایان رسید+نتایج نهایی

 

 

Share