معرفی سرداران شهید گیلانی در مدارس استان

به گزارش دیارمیرزا : سرهنگ مجید دوهندو، فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت  با تاکید بر وظیفه مسئولان در شناسایی ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا به جامعه گفت: جوانان تشنه این ارزش‌ها هستند تا با تاسی از آنان مسیر صحیح زندگی را شناخته و گام در مسیر الهی بگذارند. وی با اشاره به رسالت رسانه‌ها در ترویج […]

به گزارش دیارمیرزا : سرهنگ مجید دوهندو، فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت  با تاکید بر وظیفه مسئولان در شناسایی ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا به جامعه گفت: جوانان تشنه این ارزش‌ها هستند تا با تاسی از آنان مسیر صحیح زندگی را شناخته و گام در مسیر الهی بگذارند.

وی با اشاره به رسالت رسانه‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: رسانه‌ها باید بیشتر در این خصوص قلم‌زنی کنند تا بتوانند مسیر و دغدغه شهدا را در ذهن مردم نهادینه کنند.

رئیس ستاد یادواره سرداران شهید شهرستان رشت ادامه داد: اگر شهدای انقلاب اسلامی ایران به درستی در جامعه معرفی و شناخته شوند بهترین الگو و سرمشق برای جوانان هستند.

وی ادامه داد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند شناخت شهدا به ویژه شهید قلی پوردر جامعه هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از معرفی سرداران شهید گیلانی در مدارس خبر داد و گفت: این برنامه در قالب آموزش دفاعی به دانش آموزان مدارس ارائه می‌شود.

وی تاکید کرد: دانش آموزان امروز آینده سازان ایران اسلامی هستند و باید از هم اکنون با ایثار، از خودگذشتگی واستقامت شهدا آشنا شوند تا بتوانند این خصیصه را در خود پرورش دهند.

دوهندو با اشاره به برگزاری یادواره‌های متعدد شهدا در شهرستان رشت، گفت: یادواره ۲۲۰۰ شهید شهرستان رشت آبان سال جاری برگزار می‌شود و برنامه ریزی جهت برگزاری این یادواره از هفته دفاع مقدس آغاز شده است.

Share