شیطنت ندیمی :

عکس کودکی نماینده “کهگیلویه ، بهمئی و چرام” سوژه ندیمی + عکس !

به گزارش دیارمیرزا :پس از صحبت‌های روزگذشته بزرگواری، نماینده مردم کهگیلویه در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت، به سرعت عکسی از دوران نوجوانی وی در سایت ها و شبکه‌های اجتماعی پخش شد.

به گزارش دیارمیرا : پس از صحبت‌های روزگذشته بزرگواری، نماینده مردم کهگیلویه در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت، به سرعت عکسی از دوران نوجوانی وی در سایت ها و شبکه‌های اجتماعی پخش شد.
در دو عکس زیر ندیمی، نماینده لاهیجان در حال نشان دادن تصویر بزرگواری به دیگر نمایندگان، مشاهده می‌شود.

ادامه خبرسازی نماینده معترض در مجلسادامه خبرسازی نماینده معترض در مجلس

این عکس سید “علی محمد بزرگواری ” نماینده شهرستان های “کهگیلویه ، بهمئی و چرام ” است که در توضیح آن در کتابش آورده است :

ادامه خبرسازی نماینده معترض در مجلس

در تاریخ ۱۰/۱/۱۳۵۰ صبح زود با پای پیاده به همراه برادرم سیدفرج‌الله و تعدادی از جوانان طولیان که برای کارگری به شهر بهبهان می‌رفتند از روستای طولیان به راه افتاده و نزدیک غروب آفتاب به بهبهان رسیدیم، چون بنده کلاس ششم ابتدایی بودم، باید برای ورود به جلسه امتحان نهایی عکس می‌گرفتم، همان شب برای اولین بار به یک عکاسی رفتم.

۶ قطعه عکس گرفتم و فردای آن شب سید فرج‌الله که به همراه دیگر جوانان طولیان ماندند برای کارگری مرا سوار بر یک مینی‌بوس کردند و به دهدشت فرستادند و برای اولین بار سوار بر ماشین مینی‌بوس را تجربه کردم و در حالی که باران رحمت الهی نم نم می‌بارید، وارد دهدشت شدم و از دهدشت با پای پیاده به طولیان آمدم و عکس روبرو یادگار آن دوران صمیمیت و سادگی است.

Share