طنز / ماجرای صندوق های یک انتخابات!!

به گزارش دیارمیرزا :  پس از برپایی انتخابات شهرداری ها در یکی از شهرهای شمالی بورکینافاسو، اتفاقات عجیب و غریب رخ داده در یکی از شعبه های اخذ رای، سبب بازشدن پای کارآگاهان جناحی بزرگ جهان به این کالان شهر دورافتاده در بورکینافاسو شد. به گزارش جمشید خان، خبرنگار هوشنگ نیوز، پس از اعتراض های فراوان […]

به گزارش دیارمیرزا :  پس از برپایی انتخابات شهرداری ها در یکی از شهرهای شمالی بورکینافاسو، اتفاقات عجیب و غریب رخ داده در یکی از شعبه های اخذ رای، سبب بازشدن پای کارآگاهان جناحی بزرگ جهان به این کالان شهر دورافتاده در بورکینافاسو شد.

به گزارش جمشید خان، خبرنگار هوشنگ نیوز، پس از اعتراض های فراوان تعدادی از کاندیداهای حاضر در این انتخابات به نتیجه آرا و درخواست آنها برای بازشماری مجدد صندوق های رای و تصمیم مسئولین نسبت به بازشماری تعداد محدودی از صندوق ها، مردم این شهر شمالی شاهد اتفاقات عجیب و غریب فراوانی بودند که در زیر به برخی از این اتفاقات اشاره می شود.

ـ یک هفته پس از پایان انتخابات، سر و صداهای زیاد در محل نگه داری صتدوق ها در فرمانداری این شهر و تکان های شدید صندوق شماره ۱۳۹، مسئولین امر را وادار به بازکردن درب این صندوق کرد.
پس از بازشدن درب صندوق، سه تن از عوامل اجرایی شعبه از داخل صندوق بیرون آمدند. این سه تن در مصاحبه با خبرنگار هوشنگ نیوز گفتند که جهت استراحت به داخل صندوق رفته بودند که بقیه اعضای صندوق به شکل ناخبرگی!! درب صندوق را پلمپ کرده و آنها آن جا مانده اند.
آنها همچنین افزودند در این مدت، برگه های رای را به جای غذا خورده اند.

ـ سنگینی صندوق شماره ۲۳۹ نیز شک برانگیز بود. مسئولین با بازکردن درب این صندوق با یک صحنه عجیب مواجه شدند. ۲۲۰۰ عدد شناسنامه، ۱۵۵۰ عدد کارت ملی، ۱۷۰۰ نسخه کارت پایان خدمت، ۱۵۰ برگه واکسیناسیون کودکان، ۱۸۰۰ دفترچه بیمه خدمات درمانی، ۲ بسته تعرفه ی صدتایی سفید، ۱۷ سوسک مرده، ۲۰۰ عدد کارت صدآفرین، یک جفت دمپایی جلو بسته، یک عدد پوشک بچه و ۱۵ عدد رای ماخوذه صحیح از جمله محتویات این صندوق بود.

ـ همچنین فرم ۲۹ صندوق شماره ۳۳۹ در صندوق شماره ۴۳۹ و برگه های رای ماخوذه صندوق شماره ۵۳۹ در جیب بغل کت رئیس شعبه شماره ۶۳۹ یافت شد.

ـ ۶۰۰ برگ رای ماخوذه نیز در یکی از تخمه فروشی ها دیده شد که صاحب مغازه در آنها تخمه بوداده و گلپرزده ی ژاپنی به دست مشتری ها می داد. ۴۳۰ برگه رای صحیح ماخوذه نیز در فلافل فروشی سرکوچه پیدا شد که فرد فلافلی از آنها برای پیچیدن ساندویچ فلافل استفاده می کرد.

ـ همچنین با توجه به گذشت بیش از یک ماه از برگزاری انتخابات و نیز اعلام نتایج آن، انتخابات در شعبه شماره ۷۳۹ ادامه داشته و شرکت کنندگان همچنان مشغول دادن رای هستند.

ـ صندوق های شماره ۸۳۹ و ۹۳۹ نیز به دلایل نامعلومی در بندری در کشور دوست و همسایه، گینه بی صاحاب پیدا شد.

لازم به ذکر است که تاکنون کارآگاه گجت، خانوم مارپل، کارآگاه علوی، هرکول پوآرو و کریم ننه کوکب جهت بررسی اوضاع وارد بورکینافاسو شده و قرار است که کارآگاه جَپ از اسکاتلندیارد نیز به این کشور سفر کند.

خبرهای تکمیلی متعاقبا با کبوتر نامه بر ارسال خواهد شد./گیلان آنلاین

Share