شهردار تهران مشخص شد !؟

به گزارش دیارمیرزا :  احمد دنیا مالی منتخب مردم در دوره چهارم شورای شهر تهران گفت: اعضای اصلاح طلب دور چهارم شورا بر ریاست احمد مسجدجامعی در دور چهارم شورا‌ها به اشتراک نظر رسیده‌اند. “احمد دنیامالی” ، درباره رایزنی‌های شهردار توسط حزب اصلاح طلب اظهار کرد: گزینه‌های متعددی برای کاندیداهای شهرداری آینده مطرح است می‌توان […]

به گزارش دیارمیرزا :  احمد دنیا مالی منتخب مردم در دوره چهارم شورای شهر تهران گفت: اعضای اصلاح طلب دور چهارم شورا بر ریاست احمد مسجدجامعی در دور چهارم شورا‌ها به اشتراک نظر رسیده‌اند.

“احمد دنیامالی” ، درباره رایزنی‌های شهردار توسط حزب اصلاح طلب اظهار کرد: گزینه‌های متعددی برای کاندیداهای شهرداری آینده مطرح است می‌توان به افرادی همچون محمدباقر قالیباف، محسن هاشمی، عارف، رستم قاسمی، فتاح، ‌مهرعلی‌زاده و عبدالعلی‌زاده اشاره کرد که این افراد هرکدام دارای تجربیات مدیریتی زیادی هستند که باید شورای دور چهارم شهر تهران با دقت به بررسی این موارد بپردازند.

وی با بیان اینکه از ۱۲ اردیبهشت ماه امسال فعالیت شورای چهارم آغاز می‌شود گفت: آنچه مسلم است در این مسیر انتخاب رئیس شورا، ‌هیات رئیسه و رئیس کمیسیون‌های شورا در اولویت قرار دارد و بعد از آن انتخاب شهردار مطرح می‌شود که امیدوارم با حضور افراد متعدد از گرایش‌های سیاسی بتوانیم فارغ از نگاه سیاسی فردی توانمند را برای مدیریت آینده شهر تهران انتخاب کنیم.

منتخب مردم در دور چهارم شورا‌ها درباره انتخاب ریاست شورای شهر تهران در دور بعد نیز گفت: اعضای اصلاح طلب دور چهارم بر روی ریاست آقای مسجد جامعی اشتراک نظر دارند و با توجه به سابقه ۱۰ ساله آقای مهدی چمران باید ببنیم در ‌‌نهایت چه کسی ریاست شورای شهر را برعهده می‌گیرد بدون شک اشتراک نظر اعضای اصلاح طلب از سویی و تجربه ۱۰ ساله آقای چمران شرایط را برای تصمیم‌گیری در گام نخست شورا‌ها ایجاد می‌کند و اعضا باید امتحان سختی را در گام نخست سپری کنند.

دنیامالی با بیان اینکه برای حزب اصلاح طلب تخصص و تجربه و توانایی کاندیدا‌ها بسیار اهمیت دارد گفت: اصلاح طلب بودن یک فرد مانع از آن نمی‌شود که ما نگاه کار‌شناسی خود را از آن فرد بگیریم و یا اینکه اگر فردی اصولگرا باشد به تخصص وی توجه نکنیم به اعتقاد من انتخاب شهردار باید فارغ از نگاه‌های سیاسی و تنها براساس توانایی افراد و منافع عمومی مردم باشد.

دنیامالی درباره انتخاب محسن هاشمی به عنوان گزینه نهایی اصلاح طلبان نیز گفت: آقای هاشمی یکی از گزینه‌های ما است اما هنوز به جمع بندی در این باره نرسیده‌ایم ما از آقای عارف نیز می‌خواهیم که برای شهردار شدن کاندید شود اگرچه وی تاکنون اعلام آمادگی نکرده است.

وی در ادامه با توجه به اینکه پیش از این به عنوان معاون شهردار تهران فعالیت می‌کرد درباره کاندیداتوری محمدباقر قالیباف به عنوان شهردار آینده نیز گفت: آقای قالیباف نیز توانمندی خود را به اثبات رسانده است و قطعا در صورت تمایل مجدد اعضای ۳۱ نفره شورا با نگاهی کاملا تخصصی و براساس تجربه وی نسبت به وی تصمیم گیری می‌کنند اما اینکه من در این میان طرفدار آقای هاشمی باشم یا قالیباف باید بگویم انتخاب سختی است و قطعا برنامه و رزومه کاندیدا‌ها در انتخابشان حرف اول را در کنار تخصص می‌زند./به نقل از ایلنا

Share