حاشیه‌های اولین جلسه هیات دولت

به گزارش دیارمیرزا :  اولین جلسه هیئت دولت یازدهم عصر امروز یکشنبه با حضور ۱۵ وزیر و ۳ سرپرست و معاونین رئیس جمهور به ریاست حسن روحانی برگزار شد که حاشیه‌هایی را نیز به همراه داشت. * خبرنگاران و عکاسان از ساعت ۱۷ در محل ساختمان جلسات هیئت دولت حضور یافتند. * اولین جلسه هیئت دولت […]

به گزارش دیارمیرزا :  اولین جلسه هیئت دولت یازدهم عصر امروز یکشنبه با حضور ۱۵ وزیر و ۳ سرپرست و معاونین رئیس جمهور به ریاست حسن روحانی برگزار شد که حاشیه‌هایی را نیز به همراه داشت.

* خبرنگاران و عکاسان از ساعت ۱۷ در محل ساختمان جلسات هیئت دولت حضور یافتند.

* اولین جلسه هیئت دولت تقریبا ۳.۵ ساعت به طول انجامید که اکثر خبرنگاران و عکاسان منتظر بودند تا رئیس جمهور و معاونین خود به جمع‌شان بیاید.

 

* حدود ساعت ۱۹:۴۰ کم کم وزرای رئیس جمهور از سالن جلسه بیرون آمدند که در این بین جعفر توفیقی سرپرست وزارت علوم، نعمت‌زاده وزیر صنعت و واعظی وزیر ارتباطات از نخستین چهره‌هایی بودند که از جلسه بیرون آمدند.

* همه وزراء و معاونین در کنار و پشت سر رئیس جمهور به پائین پله‌ها آمدند و در برابر عکاسان رسانه‌ها عکس یادگاری گرفتند.

 

* اسحاق جهانگیری و الهام امین‌زاده از چهره‌هایی بودند که دیرتر به جمع وزراء‌ و معاونین رسیدند و توانستند عکس یادگاری بگیرند.

* محمدباقر نوبخت و اسحاق جهانگیری نیز پس از آنکه رئیس جمهور سوار خودرو خود شد در نزدیکی‌های درب خروجی خود را به وی رساندند و صحبتی با هم انجام دادند.

* یکی از نکات جالب اولین جلسه هیئت دولت یازدهم حضور خبرنگاران رسانه های اصولگرا و اصلاح طلب منتقد دولت دهم در این نشست بود و با تغییر رویکرد اطلاع رسانی در دولت یازدهم این رسانه ها نیز فرصت حضور یافته بودند.

Share