به گزارش دیار میرزا :

یک جاعل عضو شورای یکی از حوزه های تابعه شهرستان رشت شد

به گزارش دیار میرزا یکی از نامزدهای انتخابات اخیر شورای شهر در یکی از حوزه های تابعه شهرستان رشت در حالی که از حداقل مدرک لازم جهت شرکت در انتخابات برخوردار نبود، با گرفتن تائید صلاحیت خود، ضمن شرکت در انتخابات، موفق شد به عنوان یکی از اعضای منتخب، به شورا راه یابد. این فرد […]

به گزارش دیار میرزا یکی از نامزدهای انتخابات اخیر شورای شهر در یکی از حوزه های تابعه شهرستان رشت در حالی که از حداقل مدرک لازم جهت شرکت در انتخابات برخوردار نبود، با گرفتن تائید صلاحیت خود، ضمن شرکت در انتخابات، موفق شد به عنوان یکی از اعضای منتخب، به شورا راه یابد.
IMAGE634946239852271406
این فرد که بنا بر شنیده ها، دارای مدرک تحصیلی سوم راهنمایی است، با جعل مدرک دیپلم و ارائه آن به هیئت اجرایی انتخابات توانست تائید صلاحیت خود را گرفته و به عنوان یکی از ۵ نامزد منتخب، وارد شورای اسلامی در این حوزه انتخابی شود.

پس از اعلام نتیجه انتخابات و با مشخص شدن شبهه پیرامون مدرک تحصیلی وی، استعلامات صورت گرفته از سوی مراجع ذی صلاح، خبر از جعلی بودن مدرک تحصیلی وی داده است.

هنوز از سوی مراجع ذی صلاح، تصمیم نهایی پیرامون وضعیت عضویت این فرد در شورا اعلام نشده است./گیلان آنلاین

به گزارش دیارمیرزا ،در همین خصوص اشکوری رییس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان رشت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با اشاره به تخلف برخی منتخبان در جعل مدرک تحصیلی، تصریح کرد: این فرد جزو رد صلاحیت‌شده‌ها بود که در هیئت عالی تأیید شد و رأی آورد و اکنون موضوع جعل مدرک وی باید به دیوان عدالت اداری برده شود و از این طریق وضعیت او مورد بررسی قرار گیرد.

وی متذکر شد: این فرد که خانم و اهل یکی از بخش‌های شهرستان رشت است، دیپلم ندارد و مدرک دیپلم را جعل کرده بود و به همین دلیل هیئت اجرایی و نظارت شهرستان رشت او را رد صلاحیت کرده بودند اما در جایی دیگر تأیید شد.

Share