نعیمی:دوری از فتنه ۸۸ اساسی‌ترین شرط مجلس برای رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی است

به گزارش دیارمیرزا صفر نعیمی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی ،با بیان اینکه نیروهای انقلابی به حسن روحانی نگاه مثبتی دارند، گفت: آقای روحانی بداند که نمایندگان ایثارگر و فرمانده لشکر مجلس به ایشان نگاهی سه ضلعی دارند، ضلع لباس روحانیت، ضلع روحانی بودن فامیلی‌ایشان و ضلع داشتن سیمای معنوی. نعیمی گفت: مثلثی […]

20948_orig

به گزارش دیارمیرزا صفر نعیمی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی ،با بیان اینکه نیروهای انقلابی به حسن روحانی نگاه مثبتی دارند، گفت: آقای روحانی بداند که نمایندگان ایثارگر و فرمانده لشکر مجلس به ایشان نگاهی سه ضلعی دارند، ضلع لباس روحانیت، ضلع روحانی بودن فامیلی‌ایشان و ضلع داشتن سیمای معنوی.

نعیمی گفت: مثلثی که از آقای روحانی در ذهن نیروهای انقلابی و نمایندگان ایثارگر مجلس به وجود آمده است نشانگر اعتماد به آقای روحانی است لذا امیدواریم که او به این اعتماد، پاسخی مناسب بدهد.

نماینده مردم آستارا با تاکید بر اینکه هیچکس با اعتدال مخالف نیست، گفت: انتظار داریم دولت و کابینه آقای روحانی واقعاً اعتدال‌گرا باشد؛ آقای روحانی مختار است که از گروه و جناحی کابینه خود را بچیند اما این امر منوط به رعایت اصول اعتدال و به معنای مقابله با افراط و تفریط است.

وی با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی و تولید کشور باید در اولویت دولت روحانی باشد، تصریح کرد: مردم انتظار دارند آقای روحانی به سرعت مشکلات اقتصادی را حل و فصل کند و در عین حال اجازه ندهد برخی افراطیون با حضور در دولت مسائل اقتصادی را تحت الشعاع قرار دهند.

نعیمی با اشاره به شرایط رای اعتماد مجلس به گزینه‌های پیشنهادی رئیس‌جمهور منتخب، اظهار داشت: یکی از اساسی‌ترین شروطی که مجلس برای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دارد، دوری از فتنه ۸۸ است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طبیعی است که مجلس به گزینه‌های حاشیه‌ساز که در فتنه ۸۸ نقش داشته‌اند، رای اعتماد نخواهد داد.

چهارشنبه ۱۹ تیر

Share