شگرد جدید کلاهبرداری از راه خرید طلا در گیلان

به گزارش دیار میزرا پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان با صدور اطلاعیه ای به صاحبان طلافروشی در خصوصشگرد جدید کلاهبرداری از طریق خرید طلا هشدار داد. در اطلاعیه پلیس آگاهی آمده است: در این شیوهکلاهبرداران با مراجعه به مغازه طلافروشی با این عنوان که باید از موجودی خود اطمینان حاصل نمایند از کارت خوان […]

به گزارش دیار میزرا پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان با صدور اطلاعیه ای به صاحبان طلافروشی در خصوصشگرد جدید کلاهبرداری از طریق خرید طلا هشدار داد.ni

در اطلاعیه پلیس آگاهی آمده است: در این شیوهکلاهبرداران با مراجعه به مغازه طلافروشی با این عنوان که باید از موجودی خود اطمینان حاصل نمایند از کارت خوان مغازه موجودی خود را دریافت می نمایند و  پس از اخذ رسید از خواسته خود منصرف شده و از مغازه خارج می شوند و در فرصتی مناسب با مراجعه مجدد درخواست خرید طلا با پرداخت پول از طریق دستگاه کارت خوان را می نمایند.

پلیس آگاهی در اطلاعیه اش اعلام نمود که کلاهبرداران اعتماد صاحب طلافروشی را به خود جلب نموده و سپس با قرار گرفتن روی دستگاه کارت خوان، اقدامات انتقال وجه را  به عهده می گیرند.

در اطلاعیه پلیس آگاهی اشاره شده است این کلاهبرداران با شگرد خاصی رسید جعلی  از قبل تهیه شده را با رسید اصلی دستگاه جابجا نموده و به صرافی ها تحویل می دهند.

 پلیس آگاهی در این راستا از مردم استان گیلان خواست، در صورت مشاهده و علم و اطلاع از چنین افرادی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس یا مراتب را به نزدیک ترین واحد انتظامی اطلاع دهند.

Share