دو خبر کوتاه از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان, در راستای رسیدگی به مشکلات زندانیان غیر عمد، مدیر کمیته امداد بندر انزلی به همراه فرماندار این شهرستان با تعدادی از زندانیان این شهر بندری ملاقات کردند.  در حاشیه این ملاقات یکروزه ، مدیر کمیته امداد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان, در راستای رسیدگی به مشکلات زندانیان غیر عمد، مدیر کمیته امداد بندر انزلی به همراه فرماندار این شهرستان با تعدادی از زندانیان این شهر بندری ملاقات کردند.

زندان انزلی در حاشیه این ملاقات یکروزه ، مدیر کمیته امداد بندرانزلی به حمایت ها و خدمات قابل ارائه به زندانیان جرائم غیر عمد و خانواده های آنان اشاره کرد وگفت : خانواده ها ی این قبیل زندانیان که به دلایل متعدد وغیرعمد در برحه ای از زمان از نعمت حضور سرپرست محروم می شوند دست نیاز به سوی نهادهای حمایتی بویژه کمیته امداد امام خمینی دراز می کنند وتلاش ما اینست که برای آزادی این افراد از طریق حمایت های مادی ومعنوی خیرین ونیکوکاران وسایردستگاههای مسئول ابکوشیم .
همچنین در این راستا علی نژاد رئیس اداره زندان بندرانزلی نیز ضمن ارائه راهکارهایی در جهت بهبود امور زندانیان از تعامل خوب کمیته امداد با اداره زندان بندرانزلی قدردانی کرد و برای آزادی هرچه زودتر این زندانیان جرائم غیر عمد قول همکاری و مساعدت داد.
در حال حاضر ۵۱ خانوار تحت پوشش کمیته امداد بندرانزلی از خانواده های زندانیان غیر عمد می باشند که از حمایت های نقدی و غیرنقدی این نهاد بهره مند هستند.

مساعدت به بیماران صعب العلاج تحت پوشش کمیته امداد ماسال

بازدید بیمار در ماسالدر راستای برخورداری بیماران تحت پوشش کمیته امداد از کارت درمان و سایر مزایای درمانی این نهاد، با حضور مدیر و کارشناسان درمان کمیته امداد ماسال و دکتر اسماعیل پور رئیس اداره بهداشت ، درمان وبیمه های اجتماعی این نهاد درگیلان ، از ۴ خانوار مددجوی بیمار صعب العلاج تحت پوشش کمیته امداد ماسال عیادت و بازدید بعمل آمد.

در این بازدید تقبل هزینه ایاب و ذهاب ،تأمین هزینه داروئی بیمار مبتلا به کانسر حنجره ساکن روستای کیشه خانی و همچنین پرداخت بمبلغ ۵۰ میلیون ریال جهت پیوند کلیه و تمامی هزینه های درمانی بیمار ۹ ساله از محل اعتبارات درمان استان و تماس تلفنی با رئیس حمایت از بیماران کلیوی استان بابت تقبل مبلغ ۴۰ میلیون ریال از محل اعتبارات بیماران کلیوی صورت گرفت.

لازم به ذکر است جهت تأمین نیازهای بهداشتی و داروئی بیمار مبتلا به سکته مغزی و کمک هزینه نگهداری از وی و همچنین هزینه شیمی درمانی و داروئی مددجوی بیمار مبتلا به کانسر کولون نیز مساعدت های لازم انجام شد.

گفتنی است در این عیادت ها به هریک از بیماران مبلغ ۵۰۰ هزار ریال به صوورت نقدی اهداء شد.

Share