سرپرست سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت معرفی شد

طی مراسمی با حضور مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی و دبیر سما در منطقه ۱۷ دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست موقت این معاونت معرفی شد. به گزارش دیارمیرزا، رستم قاسمی صبح امروز در مراسم معرفی سرپرست جدید سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت که در این واحد دانشگاهی برگزار شد ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار […]

طی مراسمی با حضور مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی و دبیر سما در منطقه ۱۷ دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست موقت این معاونت معرفی شد.

به گزارش دیارمیرزا، رستم قاسمی صبح امروز در مراسم معرفی سرپرست جدید سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت که در این واحد دانشگاهی برگزار شد ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار کرد: ارتقای همه جانبه مدارس سما در واحد رشت نشانه پتانسیل بالا این مدارس است.

دبیر سما در منطقه ۱۷ دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: مدارس سما در واحد رشت طی سالیان گذشته به جایگاهای خوبی رسیده اند به گونه ای که یکی از مهم ترین مدارس سما در سطح کشور محسوب می شوند.

در ادامه این مراسم دکتر بهروز دانشیان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اشاره به فضلیت و ویژگی های ماه رمضان اضافه کرد: انسان باید با مبارزه با نفس خود در این ماه پر برکت اندوخته ای را برای خود در آخرت داشته باشد تا بتواند به رستگاری برسد.

وی همچنین تأکید کرد: ایجاد امنیت شغلی و آرامشی که از همدلی و همبستگی کارکنان و مسئولین در انجام امور بدست خواهد آمد از اولویت های کاری یک مدیر خواهد بود که باید در محیط کار پیش بینی شود تا بتوان جوابگوی مطالبات خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی باشد.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از زحمات دکتر رامین شعبانی در سمت معاون سما در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت تقدیر و دکتر علیرضا آزادبر بعنوان سرپرست موقت مدارس سما واحد رشت معرفی شد./ایسنا

Share