کوچکی نژاد:بررسی طرح رتبه‌بندی فرهنگیان اولویت کاری کمیسیون آموزش و تحقیقات

به گزارش دیارمیرزا جبار کوچکی‌نژاد ،با تاکید بر اینکه طرح رتبه‌بندی معلمان در صحن علنی مجلس اعلام وصول شد، افزود: طرح مذکور وزارت آموزش و پرورش را موظف می‌کند تا ظرف ۶ ماه تا یکسال نظام رتبه‌بندی معلمان را به تصویب هیات وزیران رسانده و آن را به مجلس ارایه دهد. نماینده مردم رشت در مجلس […]

به گزارش دیارمیرزا جبار کوچکی‌نژاد ،با تاکید بر اینکه طرح رتبه‌بندی معلمان در صحن علنی مجلس اعلام وصول شد، افزود: طرح مذکور وزارت آموزش و پرورش را موظف می‌کند تا ظرف ۶ ماه تا یکسال نظام رتبه‌بندی معلمان را به تصویب هیات وزیران رسانده و آن را به مجلس ارایه دهد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه طرح رتبه‌بندی فرهنگیان به امضای بیش از ۵۰ نفر از نمایندگان رسیده است، ادامه داد: در این طرح معلمان نیز همپای اساتید دانشگاه قرار می‌گیرند و بر اساس تحقیق، پژوهش، و تلاش مضاعف رتبه‌بندی شده و از امتیاز بالای مادی نیز برخوردار می‌شوند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با یادآوری این نکته که طرح رتبه‌بندی معلمان در صحن علنی مجلس اعلام وصول شده است، تصریح کرد: این طرح از اواخر سال گذشته بین تعدادی از نمایندگان مجلس مطرح بود اما به جهت تداخل با بودجه و بررسی آن، رسیدگی آن به تعویق افتاد.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با تاکید بر بررسی عادی طرح رتبه‌بندی معلمان، گفت: در حال حاضر این طرح در کمیسیون آموزش و تحقیقات در حال بررسی است و بعد از آن به صحن مجلس می‌آید که اگر به تصویب برسد سریعا به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ می‌شود

Share