استاندار گیلان:

هوشیاری وپایبندی به قانون سبب میشود تا دشمنان ناکام شوند

به گزارش دیار میرزا استاندار گیلان به حوادث فتنه سال ۸۸ نیز اشاره کرد وگفت: اگر در آن موقع افراد معترض از مجراهای قانونی مباحث خود را پیگیری میکردند و به قانون پایبند بودند آن وقایع تلخ وخسارت بار علیه نظام پیش نمی آمد.

 

استاندار گیلان در این نشست با قدردانی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و روسا واعضای ستادهای این افراد به منظور نقش داشتن در انتخابات گفت : واقعا جا دارداز شما بخاطر گرم کردن تنور انتخابات که مایه عزت و آبروی نظام اسلامی است تشکر کرد.

به گزارش دیار میرزا مهندس کیهان هاشم نیا  در نشست گردهمایی روسای ستادهای تبلیغاتی کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ستاد انتخابات استان گیلان با اشاره به اینکه برای دست اندرکاران اجرای انتخابات هیچ تفاوتی ندارد که چه فردی از میان نامزدهای تایید صلاحیت شده شورای نگهبان با رای مردم به عنوان رییس جمهور انتخاب شود گفت : مجریان انتخابات بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب بر اساس مر قانون تنها به دنبال انجام تکلیف و  برگزاری انتخابات سالم پرشور وگسترده هستند.

وی با بیان اینکه انتخابات به عنوان میدانی برای زنده کردن شعارهای اصیل انقلاب اسلامی است افزود :انتخابات در واقع فرصتی ارزشمند برای تثبیت ارزشهای انقلاب وشعارهای استقلال آزادی وجمهوری اسلامی است وفرصتی دوباره برای تجدید بیعت با امام راحل (ره) وشهدا ورهبر فرزانه انفلاب است.

استاندار گیلان به حوادث فتنه سال ۸۸ نیز اشاره کرد وگفت: اگر در آن موقع افراد معترض از مجراهای قانونی مباحث خود را پیگیری میکردند و به قانون پایبند بودند آن وقایع تلخ وخسارت بار علیه نظام پیش نمی آمد.

وی با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال دو راهبرد ایجاد مسایل امنیتی وتقلیل مشارکت در انتخابات است تاکید کرد: هوشیاری وپایبندی به قانون سبب میشود تا دشمنان در رسیدن به اهداف خود ناکام شوند.

رئیس ستاد انتخابات استان هم گفت : به منظور ایجاد بستر مناسب و مبتنی بر قانون و در جهت ترویج فرهنگ و اخلاق اسلامی در مقوله رقابت‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نشست توجیهی  باید و نباید های تبلیغاتی، و اختیارات قانونی نامزدها برگزار شد.

محمد اکبر زاده افزود: همه موظفیم  تلاش کنیم تا انتخابات به عنوان حماسه حضور مردم تجلی یابد.

محمدجواد حشمتی رئیس کل دادگستری گیلان و رئیس ستاد ویژه پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی نیز در گردهمایی روسای ستادهای تبلیغاتی کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: هدف این ستاد این است که با کمک مردم و نمایندگان کاندیداهای ریاست جمهوری در استان بر اساس محور بودن قانون به نحوی عمل کنیم تا برگ زرین دیگری بر افتخارات کشورمان افزوده شود.

کبری مهرورز مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری و جانشین رئیس ستاد انتخابات نیز در این نشست گفت: ستاد انتخابات استان همانند ادوار گذشته جهت آشنایی بیشتر با مسئولان ستاد انتخابات نامزدها ریاست جمهوری و نیز تبیین و تشریحقوانین و آئین نامه های مربوط به ان‌ها نشست با روسای ستادهای این افراد را برگزار ‌کرد.

در این گردهمایی هرکدام از روسای ستادهای نامزدهای انتخا بات ریاست جمهوری در گیلان دیدگاه ها و پیشنهادات خود در مورد هرچه پرشور تر برگزار کردن انتخابات پیش رو را بیان کردند.

Share