کوچکی نژاد:اصولگرایان گیلان به وحدت می‌رسند

به گزارش دیار میرزا جبار کوچکی‌نژاد،با اشاره به وضعیت نامزدی اعضای دوره سوم شورای اسلامی شهر رشت در انتخابات دور چهارم این نهاد، اظهار کرد: در این دوره از انتخابات هیچ‌‌کدام از اعضای دوره سوم ثبت‌نام نکردند. وی درباره وحدت اصولگرایان برای معرفی اعضای شورای اسلامی شهر رشت، گفت: تلاش اصولگرایان برای رسیدن به وحدت است […]

به گزارش دیار میرزا جبار کوچکی‌نژاد،با اشاره به وضعیت نامزدی اعضای دوره سوم شورای اسلامی شهر رشت در انتخابات دور چهارم این نهاد، اظهار کرد: در این دوره از انتخابات هیچ‌‌کدام از اعضای دوره سوم ثبت‌نام نکردند.

وی درباره وحدت اصولگرایان برای معرفی اعضای شورای اسلامی شهر رشت، گفت: تلاش اصولگرایان برای رسیدن به وحدت است و به‌زودی جمع بزرگی از اصولگرایان به وحدت می‌رسند.

این مسئول با تاکید بر ضرورت هوشیاری مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، خاطرنشان کرد: مردم افراد امین را برای ورود به شورا انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات یکی از رویدادهای مهم سیاسی کشور است، اذعان کرد: حضور گسترده و با صلابت مردم در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و دوره چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستا حماسه بزرگ سیاسی را رقم می‌زند و دشمن با این مشارکت ملی مٱیوس می‌شود.

کوچکی‌نژاد فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا را کمتر از مجلس ندانست و متذکر شد: عمران و آبادانی یک شهر و روستا بستگی به تلاش اعضای شورای آن و همبستگی با مردم دارد.

وی‌ اعتمادسازی را یکی از وظایف مهم اعضای شوراها دانست و یادآور شد: اعضای شورا به عنوان امین مردم باید اعتمادسازی کنند و به فکر توسعه شهر و روستا و جلوگیری از عقب‌ماندگی باشند.

Share