آخرین های انتخاباتی:

سفرهای شهر به شهر و وعده و وعیدهای چهارساله!

به گزارش دیارمیرزا سفرهای استانی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری این روزها داغتر از گذشته در حال پیگیری است و هر کدام از این نامزدها در هر شهر و روستایی برگی از وعده هایشان را ورق می زنند.

به گزارش دیارمیرزا، هرچه به زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نزدیکتر می شویم شاهد سفرهای شهر به شهر و روستا به روستای کاندیداهای احتمالی انتخابات هستیم.

این سفرها از دو منظر به کاندیداها کمک می کند اول این که خودشان و برنامه هایشان را در لایه های زیرین جامعه هم معرفی می کنند و دوم این که میزان تمایل افراد را به ریاست جمهوریشان می سنجند و می توانند در نهایت برای ثبت نام در انتخابات تصمیم گیری کنند.

در گزارش زیر آخرین سفرها و وعده های نامزدها را با هم مرور می کنیم:

باهنر: استراتژی اقتصادی من کاهش رشد نقدینگی و کنترل آن است
گیلان،باهنر عصر روز گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گیلان در مسجد الهادی رشت با بیان اینکه برخی از شاخص‌های اقتصادی کشور مطلوب نیست، افزود: این موضوع نیاز به مدیریت همراه با خرد، تدبیر و سیاست‌های راهبردی دارد.54635_927

وی گفت: نقش تحریم‌ها نیز در این زمینه بی‌تاثیر نبوده است.

برگزاری همایش مردمی دعوت از جلیلی در مشهد 
اولین همایش مردمی حیات طیبه جهت دعوت از سعید جلیلی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری امروز یکشنبه هشتم اردیبهشت ماه در مشهد برگزار می‌شود.

در این همایش حجت الاسلام اسماعیل صرافیان استاد و مدرس تفسیر قرآن، دکتر هادی وکیلی استاد تاریخ دانشگاه فردوسی و حاج خلیل موحدی فعال فرهنگی سیاسی مشهد سخنرانی می‌کنند.

محسن رضایی در مازندران: یارانه درآمدی را به احمدی‌نژاد پیشنهاد دادم / یارانه سبز ضد تورم است

محسن رضایی در بدو ورود به مازندران دیداری با آیت‌الله جباری نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر داشتند.

وی همچنین دیداری نیز با بیت آیت‌الله علامه ایازی در شهر رستمکلا داشتند و در جمع طلاب به سخنرانی پرداختند.

وی خارج‌کردن کشاورزی از وضعیت سنتی، اختصاص یارانه آبیاری تحت فشار، وام صنعتی و صنایع تبدیلی را در تمام بخش‌های کشاورزی یکی از برنامه‌های خود اعلام کرد و ادامه داد: با این روند کشاورزی توسعه می‌یابد و ترقی می‌کند.

ولایتی:تنش زدایی اولویت سیاست خارجی باشد

علی اکبر ولایتی در جلسه تجدید دیدار انجمن شرکت های ساختمانی با انتقاد از دو جریانی که در خصوص انرژی هسته ای دچار افراط و تفریط هستند گفت: یک دسته از این افراد معتقدند که انرژی هسته ای را بدست نیاوریم تا قطعنامه شورای امنیت را نگیریم عده ای هم می گویند قطعنامه کاغذ پاره ای بیش نیست اما به اعتقاد بنده اگر هسته ای باشیم و قطعنامه نگیریم هنر است.
شریعتمداری برای دانشجویان دانشگاه یاسوج سخنرانی می‌کند

محمد شریعتمداری داوطلب انتخابات ریاست جمهوری امروز یکشنبه هشتم اردیبهشت طی سفر به یاسوج، در جمع دانشجویان این شهر به سخنرانی می‌پردازد.IMAGE635017914094126755
پور محمدی در جمع بزرگان طوایف و اقوام سیستان‌ و بلوچستان: راه مقابله با معضل قاچاق مرزنشین‌ها، تقویت اقتصاد آنها است

عضو ائتلاف اکثریت اصول‌گرایان با اشاره به تأثیر سیاست‌های ناکارآمد فعلی بر استان‌های مرزنشین گفت: همواره در گذشته و امروز تأکید داشتم که راه مقابله با معضل قاچاق در استان‌های مرزنشین تقویت اقتصاد این استان‌ها است. باید ضعف‌های اقتصادی کشور را برطرف و شغل و ارزانی حاکم کرد و بعد اگر در استان‌های مرزی معضل قاچاق دیده شد بسیار محکم با آن برخورد کرد.

حجت‌الاسلام پورمحمدی با بیان این‌که اسلام از امت خود انتظار عزت دارد، گفت: اسلام می‌گوید مؤمنین عزیز هستند؛ بنابراین اگر ما ادعای اسلامی داریم باید عزیز باشیم. کشوری نیز عزیز است که در آن بیکاری نباشد و یا نرخ آن کم باشد؛ گرانی نباشد؛ قیمت‌ها هر روز افزایش پیدا نکند. کشوری که ملت آن گرسنه و دستش به سمت این و آن دراز باشد عزیز نیست.

Share