دكتر قرباني:

قربانی :رئیس جمهور باید چابک،فعال و پرتلاش باشد

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس و نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس گفت: ما رئیس جمهوری چابک، فعال و پرتلاش می خواهیم که در همه عرصه های تلاش و کوشش و سازندگی ایران اسلامی پرتوان کار کند.

به گزارش دیارمیرزا محمد حسین قربانی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در رشت درباره ضرورت وحدت اصولگرایان گفت: با توجه به تعداد کاندیداها در جریان اصولگرایی که این موضوع باعث مشکلاتی شده بود. بعضی از دوستان در مجلس پیش قدم شدند و از آقای ابوترابی  تقاضا کردند که  پیشتاز این وحدت شود و از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری انصراف بدهد. آقای اوبوترابی هم با کمال رضایت این پیشنهاد را پذیرفت.aslo

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر میزان سن مناسب برای یک کاندیدای ریاست جمهوری گفت: ای کاش قانون انتخابات ریاست جمهوری به تصویب می رسید و همکاران ما آن همه غوغا سالاری نمی کردند تا امروز این مشکلات را نداشته باشیم و یک جوان ١٩ ساله  برای نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام نکند.

وی با بیان اینکه ما رئیس جمهوری چابک، فعال و پرتلاش می خواهیم که در همه عرصه های تلاش و کوشش و سازندگی ایران اسلامی فعال باشد، تاکید کرد:رئیس جمهور به عنوان نفر اول کشور باید گاهی در یک روز در چندین جلسه و  درچند نقه از ایران عزیز حضور پیدا کند که  کهولت سن مانع بزرگی برای انجام اینگونه فعالیت هاست.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس درباره حمایت رئیس جمهور از یک کاندیدا گفت: این یک حرکت ناشایست بود که به هیچ وجه در شان ملت ایران نبود. ملت بزرگ ایران اسلامی دارای شعور و بینش سیاسی هستند . البته درباره این حرکت رئیس جمهور موضع گیری های بسیار خوب و به موقعی از سوی نمایندگان، بزرگان و احزاب مختلف اتخاذ شد.

Share