عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس

جعفرزاده: خلق حماسه سیاسی ، حماسه اقتصادی را متبلور می‌کند

عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس گفت: اگر حضور پرشور داشته باشیم اما فردی را انتخاب کنیم که نتواند خلق حماسه اقتصادی داشته باشد حماسه سیاسی نیز به تبع آن ابطال می شود.

به گزارش  دیارمیرزا غلامعلی  جعفرزاده  نماینده مردم رشت در گفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری تسنیم در رشت  با بیان اینکه مقام معظم رهبری با نامگذاری هر سال سیاست ها و راهبردهای کشور را تعیین می کنند گفت: در سالی که به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده وزن این دو نسبت ۴ به یک است.

وی گفت:درحماسه سیاسی حماسه اقتصادی تحقق پیدا می کند و ما درخلق حماسه سیاسی باید آنقدرحساس باشیم و فردی را انتخاب کنیم که حماسه اقتصادی را متبلور کند.IMG_3312-300x180

عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس گفت: اگر حضور پرشور داشته باشیم اما فردی را انتخاب کنیم که نتواند خلق حماسه اقتصادی داشته باشد حماسه سیاسی نیز به تبع آن ابطال می شود.

جعفرزاده تصریح کرد:حماسه سیاسی وابسته به حماسه اقتصادی است زیرا با انتخاب فردی اصلح بسیاری از مشکلات اقتصادی حل می شود.

وی با بیان اینکه عده ای سعی در دوقطبی کردن جامعه و انتخابات دارند گفت:در انتخابات دو یا چند قطبی شدن باعث شور و هیجان بیشتری می شود زیرا دو قطب در واقع دو دوست در مقابل هم با تفکرات متفاوت هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعدد کاندیداها و اختلافاتی که به خیال مردم در ایشان وجود دارد گفت: اختلافات کاندیداها سلیقه است ما اختلاف ریشه ای نداریم و مردم همیشه از اوایل انقلاب تا به حال در صحنه حاضر بودند و این بار هم با شور و هیجان بیشتر با حضور حداکثری خود پای صندوقهای رای حاضر می شوند برای خلق حماسه ای دیگر.

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس  در رابطه با واکنش احمدی نژاد در مورد ردصلاحیت مشایی گفت:آقای  احمدی نژاد که در طول این ۸ سال قانونگرا نبودند انتظار می رود در این یک ماه آخر قانون گرا و تابع قانون باشند.

وی با بیان اینکه محیط دانشگاه و قشر دانشجو قشر فرهیخته ای و پویایی هستند انتظار می رود که در سال حماسه سیاسی و با حضور پر شور در انتخابات به مانند گذشته پیشگاه باشند.

انتهای پیام/م

Share