جعفرزاده : شفاف‌سازی ارایه تسهیلات مسکن به ایثارگران

به گزارش دیارمیرزا : غلامعلی جعفرزاده، در مورد توجهات و اقدامات کمیسیون تلفیق مجلس در فصل بودجه‌نویسی به جامعه ایثارگران٬ تصریح کرد: دقت نظر اعضای کمیسیون تلفیق به بحث ایثارگران و جانبازان٬ بی‌سابقه بوده است. نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی٬ در تشریح برخی اقدامات انجام شده در کمیسیون تلفیق برای ایثارگران٬ افزود: در مصوبات کمیسیون تلفیق٬ […]

به گزارش دیارمیرزاغلامعلی جعفرزاده، در مورد توجهات و اقدامات کمیسیون تلفیق مجلس در فصل بودجه‌نویسی به جامعه ایثارگران٬ تصریح کرد: دقت نظر اعضای کمیسیون تلفیق به بحث ایثارگران و جانبازان٬ بی‌سابقه بوده است.

13910521000367_PhotoA

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی٬ در تشریح برخی اقدامات انجام شده در کمیسیون تلفیق برای ایثارگران٬ افزود: در مصوبات کمیسیون تلفیق٬ رزمندگان برای نخستین‌بار در تعریف ایثارگران دیده شدند که این امر می‌تواند فواید مطلوبی را برای رزمندگان به همراه داشته باشد.

جعفرزاده ایمن‌آبادی٬ تصریح کرد: اجرایی شدن ماده ۶ قانون حالت اشتغال ایثارگران که از سال ۷۲ تاکنون اجرایی نشده بود٬ از دیگر مصوبات موفق کمیسیون تلفیق است که جای امیدواری دارد در صحن علنی مجلس نیز این مصوبه٬ نهایی شود.

وی ادامه داد: همچنین در بحث تسهیلات مسکن ایثارگران در کمیسیون تلفیق اقدامات خوبی انجام شد که این اقدامات یکی از شفاف‌ترین سیاست‌ها در زمینه تأمین مسکن این قشر خواهد بود.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ حمایت‌های بیمه‌ای از رزمندگان معسر٬ خانواده شهدا و جانبازان بیش از ۴۵ درصد دارای رأی از کار افتادگی٬ از سوی صندوق بازنشستگی سپاه را از دیگر اقدامات مطلوبی خواند که در کمیسیون تلفیق برای آن تصمیم‌گیری شده است.

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی٬ ابراز امیدواری کرد که تصمیمات مطلوب اتخاذ شده برای ایثارگران و خانواده شهدا در کمیسیون تلفیق با نظر مساعد نمایندگان در صحن علنی مجلس٬ به‌تصویب نهایی برسد

Share