صبح امروز صورت گرفت؛

دکتر سعید جلیلی کاندیداتوری در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری را پذیرفت

به گزارش دیار میرزا از صبح امروز برخی خبرها از قطعی شدن نامزدی سعید جلیلی حکایت دارد. در حالی که تا عصر روز گذشته نامزدی کامران باقری لنکرانی از سوی جبهه پایداری مسجل شده بود این خبر در آخرین ساعات شب گذشته تکذیب شد. دیارمیرزا ، در همین حال یک سایت اصولگرا امروز اعلام کرده […]

به گزارش دیار میرزا از صبح امروز برخی خبرها از قطعی شدن نامزدی سعید جلیلی حکایت دارد.

در حالی که تا عصر روز گذشته نامزدی کامران باقری لنکرانی از سوی جبهه پایداری مسجل شده بود این خبر در آخرین ساعات شب گذشته تکذیب شد.

دیارمیرزا ، در همین حال یک سایت اصولگرا امروز اعلام کرده است که نامزدی جلیلی برای جبهه پایداری تقریباً قطعی شده است.jalili 3

این سایت نوشته است: چنان‌که گفته می شود سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی که تاکنون علی رغم اصرار اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری از پذیرفتن کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری استنکاف می کرده است در آخرین دیدار اعضای این شورا با وی برای نخستین بار پذیرفته که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شود.

به نوشته این سایت خبری٬ استدلال اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری برای اصرار به جلیلی محبوبیت وی در میان هواداران جبهه و نیز سایر اقشار جامعه بوده است زیرا آنان معتقد هستند جلیلی در مذاکرات هسته ای توانسته است از حق مسلم مردم ایران در برابر ۱+۵ به خوبی دفاع کند و کارنامه وی نیز حاکی از ساده زیستی است و پیروی از ولایت امر است.

این سایت همچنین اعلام کرده است که بنابر اخبار رسیده از منابع آگاه احتمالاً طی هفته آینده در مراسمی با حضور شخصیت های برجسته جبهه پایداری سعید جلیلی رسماً به عنوان کاندیدای نهایی این جبهه برای شرکت در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری سال آینده معرفی خواهد شد.

رجانیوز: احتمال کاندیداتوری سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری قوت گرفت
 در حالی که طی ماه‌های گذشته موج دعوت نخبگان انقلابی از دکتر سعید جلیلی و دکتر کامران باقری لنکرانی جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو افزایش یافته است، شنیده‎های خبرنگار رجانیوز حاکی از افزایش احتمال حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی به این عرصه حساس است.

به گزارش دیارمیرزا  به نقل از رجانیوز، در همین زمینه سعید جلیلی از برخی نخبگان دعوت کرده تا به تنظیم برنامه‎های مورد اشاره او  برای اداره کشور، وی را در این باره همراهی کنند.

جلیلی هم چنین در گفتگو با برخی از چهره‎های انقلابی که پیش از این در جلسات خصوصی بر کاندیداتوری وی پافشاری کرده‎اند، احتمال حضور خود را منتفی ندانسته است/گیلان آنلاین

Share