بازدید سرزده استاندار گیلان از موزه میراث روستایی + عکس

به گزارش دیار میرزا استاندار گیلان به شکل سرزده از پایگاه اطلاع رسانی و ایستگاه صنایع دستی و سوغات محلی در ورودی شهر رشت  وموزه میراث روستایی بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات به مسافران نوروزی قرار گرفت . مهندس کیهان هاشم نیا در حاشیه ی این بازدید با اشاره به […]

به گزارش دیار میرزا استاندار گیلان به شکل سرزده از پایگاه اطلاع رسانی و ایستگاه صنایع دستی و سوغات محلی در ورودی شهر رشت  وموزه میراث روستایی بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات به مسافران نوروزی قرار گرفت .

مهندس کیهان هاشم نیا در حاشیه ی این بازدید با اشاره به اینکه ۳۵ هزار نفر در بخش های مختلف خدمات رسانی – اطلاع رسانی و امداد و نجات برای ارائه ی خدمات به گردشگران در استان ساماندهی شده اند گفت : ۱۱ هزار نفر از این افراد بصورت میدانی در حال فعالیتند .

وی با بیان اینکه امسال یکی از بهترین سازمان دهی ها برای پذیرایی از گردشگران را در استان شاهد بودیم گفت : مشارکت جمعی بین افراد پشتیبان و دستگاههای خدمات رسان وجود دارد و ارائه ی خدمات از حالت پراکندگی خارج شده و تقریبا بصورت منسجم عمل می شود .

استاندار گیلان همچنین با اشاره به ماندگاری ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار گردشگر از ابتدای نوروز تاکنون در استانی که ۲ میلیون و پانصد هزار نفر جمعیت دارد گفت : این ماندگاری حدود ۱۸ درصد بیشتر از سال گذشته است .

مهندس کیهان هاشم نیا همچنین  بر آمادگی کامل ستاد دائمی تسهیلات سفرهای استان برای ارائه ی خدمات مطلوب به گردشگران در دور سوم سفرهای نوروزی تاکید کرد.

 

 

Share