اکبرزاده:جلوگیری از سوءاستفاده‌های نامزدهای انتخاباتی

به گزارش دیارمیرزا محمد اکبرزاده در نخستین نشست ستاد هماهنگی بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در سالن اجتماعات استانداری گیلان با تاکید بر برگزاری هرچه بهتر این مراسم‌ها، اظهار کرد: ضرورت بزرگداشت نام و یاد امام (ره) و تبیین اهمیت بزرگداشت باشکوه مراسم سالروز ارتحال ایشان در گیلان از اهداف برگزاری این نشست است. وی با اشاره […]

به گزارش دیارمیرزا محمد اکبرزاده در نخستین نشست ستاد هماهنگی بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در سالن اجتماعات استانداری گیلان با تاکید بر برگزاری هرچه بهتر این مراسم‌ها، اظهار کرد: ضرورت بزرگداشت نام و یاد امام (ره) و تبیین اهمیت بزرگداشت باشکوه مراسم سالروز ارتحال ایشان در گیلان از اهداف برگزاری این نشست است.

وی با اشاره به نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری، گفت: نگاه کمیته‌های عضو ستاد ارتحال بزرگداشت امام (ره) باید به طرف تبیین و اجرایی کردن فرمایش‌های معظم‌له باشد.

این مسئول تبلیغات محیطی مناسب توسط شهرداری‌ها و دستگاه‌های فرهنگی شهرستان‌ها در ایام سالروز رحلت امام خمینی (ره) در گیلان را مورد تاکید قرار داد.

وی با بیان اینکه ۱۰ کمیته در ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) وجود دارد، تصریح کرد: کمیته‌های تبلیغات و مراسم، پشتیبانی، سازماندهی و اعزام زائران، فرهنگی و هنری، امنیتی و انتظامات، اطلاع‌رسانی، حمل و نقل، بهداشت و درمان و دانشجویی و ورزشی در این ستاد حضور دارند.

اکبرزاده، برگزاری ویژه برنامه‌های بزرگداشت ارتحال امام (ره) در گیلان را با محوریت شعار «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» ضروری دانست و تصریح کرد: تمام مسئولان و مردم باید در راستای تحقق شعار امسال تلاش کنند.

وی درباره تقارن سالگرد ارتحال امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد با آغاز رسمی تبلیغات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، خاطرنشان کرد: باید با نظارت دقیق از سوءاستفاده برخی کاندیداهای انتخابات در زمینه برگزاری مراسم‌های ایام نیمه خرداد جلوگیری کرد.

Share