افتتاح دیواره‌سازی پارک قدس رشت

به گزارش دیارمیرزا ، علی اوسط‌مقدم امروز در جلسه شهرداری این شهر با اشاره به بهره‌برداری هر هفته از یک پروژه عمرانی در این شهر، اظهار کرد: با همت مجموعه همکاران پرتلاش شهرداری این شهر به‌زودی دو پروژه دیگر در رشت افتتاح می‌شود. وی افزود: پروژه دیوارسازی میدان امام علی (ع) و دیواره‌سازی پارک قدس رشت را با […]

به گزارش دیارمیرزا ، علی اوسط‌مقدم امروز در جلسه شهرداری این شهر با اشاره به بهره‌برداری هر هفته از یک پروژه عمرانی در این شهر، اظهار کرد: با همت مجموعه همکاران پرتلاش شهرداری این شهر به‌زودی دو پروژه دیگر در رشت افتتاح می‌شود.

وی افزود: پروژه دیوارسازی میدان امام علی (ع) و دیواره‌سازی پارک قدس رشت را با هدف تحکیم بستر جداره رودخانه‌های زرجوب و گوهررود را از جمله این پروژه‌ها عنوان کرد.

این مسئول ادامه داد: ایجاد فضای سبز و بستر مناسب به منظور زیباسازی سیمای شهری و استفاده بهینه شهروندان به ویژه مراجعه کنندگان به بیمارستان هفده شهریور از مبلمان نصب شده در فضای سبز جنب دیواره احداثی پارک شهر را از اهداف پروژه‌های مذکور ذکر کرد.

وی مشخصات این پروژه‌ها را دیوارسازی میدان امام علی (ع) به طول ۱۸ متر، ارتفاع متوسط هشت متر و عرض متوسط سه متر عنوان کرد.

اوسط‌مقدم، هزینه اجرای این پروژه را ۹۰ میلیون تومان عنوان کرد و یادآور شد: دیواره‌سازی پارک قدس رشت به طول دیواره حفاظتی رودخانه ۱۰۰ متر طول و ارتفاع متوسط ۱۰ متر انجام می‌شود.

وی مجموع هزینه کل این پروژه را بالغ بر ۳ میلیارد ریال ذکر کرد و متذکر شد: ایجاد فضای سبز و روشنایی معابر و نصب مبلمان شهری نیز در این پروژه انجام شده است./فارس

Share