آخرین اخبار ریز و درشت دنیای سیاست در گیلان

به گزارش دیار میرزا شنیده ها حاکی است شهرام قویدل مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین خودروصدرا ومالک باشگاه داماش گیلان حدودیک هفته ای دربازداشت بسرمی برد. گفته می شودوی درپی شکایت یکی ازمسئولان تیم داماش به دادگاه فراخوانده شده بود وبه دلیل درگیری وتوهین به شاکی و حتی قاضی پرونده روانه زندان شده است. * شنیده […]

به گزارش دیار میرزا شنیده ها حاکی است شهرام قویدل مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین خودروصدرا ومالک باشگاه داماش گیلان حدودیک هفته ای دربازداشت بسرمی برد.

گفته می شودوی درپی شکایت یکی ازمسئولان تیم داماش به دادگاه فراخوانده شده بود وبه دلیل درگیری وتوهین به شاکی و حتی قاضی پرونده روانه زندان شده است.

* شنیده ها حاکی است عبدالغفارشجاع نماینده سابق انزلی واز چهره های شاخص اصلاحات درگیلان،بعنوان رئیس ستاد انتخاباتی حجت الا سلام حسن روحانی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در گیلان انتخاب شده است.
گفته می شود هم اکنون اعضای ستاد های انتخاباتی روحانی دربسیاری از شهرستانهای گیلان انتخاب شده اند ودر حال رایزنی جهت اجاره مکان برای فعالیت های انتخاباتی وستادی درسطح شهرستانها هستند.
برخی ازنمایندگان ادوار گیلان درمجلس شورای اسلامی نیز بعنوان اعضای ستاد روحانی در گیلان می باشند.
برخی خبرها حاکی از آن است بزودی روحانی جهت دیدار با نخبگان،دانشگاهیان وهمچنین فعالان سیاسی سفری به استان گیلان خواهدداشت.

*شنیده ها حاکی است تفویض اختیارات دولت به استاندارگیلان درسفر معاون اول رئیس جمهور به گیلان بیشتر جنبه تبلیغاتی وانتخاباتی داشت وگفته می شود واگذاری اختیارات چای به استاندار موردموافقت اعضای هیات دولت قرارنگرفته است وخبرها حاکی از این است وعده استاندارگیلان جهت افزایش قیمت تضمینی برگ سبزچای برای امسال همانندوعده های قبلی وی تحقق نیافتنی است.

*شنیده ها حاکی است نزدیکان نماینده لنگرود در مجلس برای تصدی پست های مدیریتی دراین شهرستان خیز برداشته اند و تاکنون یکی ازبرادرانش بعنوان مدیرآموزش وپرورش لنگرود ودیگر برادر وی شهردار کومله و یکی ازفرزندان این نماینده نیز بعنوان مشاور عمرانی فرماندار لنگرود منصوب شده اند و گفته می شود یکی از برادران دیگر این نماینده که در شهرداری رودسر مشغول است بزودی سکاندار یکی دیگر از ادارات لنگرود خواهدشد.

*شنیده ها حاکی است الحاق روستای کرفستان رودسربه املش مورداعتراض اهالی این روستا قرارگرفته است وگفته می شوداهالی این روستا اعلام کرده اند اگردراین خصوص تجدیدنظرصورت نگیردآنهادرانتخابات شرکت نخواهندکرد.

*شنیده ها حاکی است فرزندامام جمعه لنگرود بدون شرکت در هر آزمونی ازابتدای امسال دراداره راه وشهرسازی املش مشغول بکارگردیده است این در حالیست که صدها جوان فارغ التحصیل املشی درادارات این شهرستان جویای کارمی باشند! .

*شنیده ها حاکی است حامیان حجت الاسلام فلاحیان ازکاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در هفته گذشته قصدبرگزاری همایشی درتالارمروارید شهرستان رودسررا داشتند که قراربود در این همایش حسن شاخصی نماینده سابق مردم آستانه و رئیس ستاد انتخاباتی فلاحیان درگیلان سخنرانی کند که با مخالفت مسئولان سیاسی این شهرستان مواجه شد.
اما گفته می شود نهایتا ندیمی نماینده مردم لاهیجان وسیاهکل دراین همایش به ایراد سخنرانی برای حاضران پرداخته است.

*شنیده ها حاکی است جبارکوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی مسئولیت ستاد انتخاباتی محمدرضاباهنرازکاندیداهای ریاست جمهوری درگیلان را عهده دار شده است.

* باتوجه به اعلام انحلال شورای اسلامی شهررشت، برخی شنیده ها حاکی ازآن است که بزودی شهردار رشت هم از سمتش عزل خواهدشد و فرد جدیدی بعنوان سرپرست شهرداری رشت منصوب ومشغول بکارخواهدشد.

*شنیده ها حاکی است حکم محکومیت قطعی یکی از اعضای شوراهای اسلامی شهردرشرق گیلان صادرشده است اما گفته می شود شورای حل اختلاف استان حاضر به سلب عضویت این عضومتخلف شورا در این شهرنیست!

*شنیده ها حاکی است انتصاب معاون جدیدتوسعه ومنابع انسانی استانداری گیلان با اعتراضات گسترده نیروهای ارزشی وولایی گیلان مواجه شده است وگفته می شود با تلاش برخی چهره های اصلاح طلب ودوم خردادی پرده های تبریک انتصاب وی درسطحی گسترده درشهرستان لنگرود برای وی نصب شده است.
وی که حدودچندسالی بازنشسته شده بود پس ازبازنشستگی نیز مشاور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان منصوب شده بود.

*برخی شنیده ها حاکی است کار مهندس گلباغی برای تصدی شهرداری املش پایان یافته است وگفته می شود وی بزودی با حکم استاندارگیلان بعنوان شهردارجدید املش شروع بکار خواهد کرد.اما این در حالیست که هم اکنون بیش از ۴۰ نفر برای راه یابی به شورای اسلامی شهر املش در حال فعالیت هستند.

* شنیده ها حاکی است جبهه حامیان مردمی دکترقالیباف در گیلان شروع به فعالیت کرده است وپایگاه اطلاع رسانی این گروه نیزتحت عنوان قهرمان نیوزرسما شروع به فعالیت کرده است وبرخی خبرها هم حاکی ازآن است کمپین هواداران گیلانی دکترقالیباف نیربا شعارپروازرابخاطربسپار،بهاررفتنی است…شروع به فعالیت کرده است .

*شنیده ها حاکی است به هنگام افتتاح ساختمانهای مسکن مهر درصومعه سرا با حضورمعاون اول رئیس جمهور،برخی مردم از عملکرد مسئولین در خصوص مسکن مهر اعتراضاتی داشتند.

*شنیده ها حاکی است با توجه به اینکه اعضای هیات های نظارت برانتخابات شوراهای اسلامی شهروروستا در اکثر شهرستانها وبخش ها ازنزدیکان نمایندگان مجلس انتخاب شده اند گفته می شود نیروهای ارزشی وولایی از هم اکنون نگران تایید صلاحیت برخی افراد فاقدصلاحیت هستند!/ املش نیوز

Share