جهت شركت در همایش توسعه گیلان در سند چشم انداز ۱۴۰۴

پنج شنبه سفر انتخاباتی محسن رضایی به گیلان + برنامه ها

به گزارش دیار میرزا محسن رضایی در این سفر یکروزه به شهرستانهای رشت،لاهیجان وسیاهکل گیلان سفر می کند و با خانواده آیت الله شهید احسانبخش و آیت الله امینیان دیدار خواهد کرد

به گزارش دیار میرزا رئیس دفتر ارتباط مردمی محسن رضایی در گیلان از سفر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به گیلان با هدف شرکت در ” همایش توسعه گیلان در سند چشم انداز ۱۴۰۴ ” خبر داد.

فیض الله حسینی افزود: همایش تبیین توسعه گیلان در سند چشم انداز ۱۴۰۴ پنجشنبه با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در استان بیست و چهارم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

رئیس دفتر ارتباط مردمی محسن رضایی در گیلان گفت: نخستین برنامه سفر محسن رضایی به گیلان ملاقات باخانواده مرحوم آیت الله احسانبخش نماینده فقید ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت و سخنرانی در مسجد انقلاب بین ساعات ۸٫۳۰ تا ۱۰ صبح است.

وی افزود: محسن رضایی پس از این دیدار برای سخنرانی و شرکت در همایش  توسعه گیلان در سند چشم انداز ۱۴۰۴ به سمت شهرستان سیاهکل حرکت خواهد کرد.

حسینی ادامه داد: شرکت در همایش اقتصاد  مقاومتی در لاهیجان برنامه بعدی سفر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد بود که این برنامه ساعت چهار عصر در مسجد چهارپادشاهان برگزار می شود.

وی به آخرین برنامه کاری محسن رضایی در استان اشاره کرد و گفت: ملاقات با آیت الله مختار امینیان نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه آستانه اشرفیه و زیارت مرقد مطهر آقا سید جلال الدین اشرف و همچنین حضور در همایش  توسعه گیلان در سند چشم انداز ۱۴۰۴  از دیگر برنامه های این سفر یک روزه خواهد بود که در ساعت پنج عصر در مسجد جامع این شهرستان برگزار خواهد شد.

رئیس دفتر ارتباط مردمی محسن رضایی در گیلان یادآورشد: پرداختن به موضوعات مختلف سند چشم انداز و راه های برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور از جمله محورهای سخنرانی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این برنامه ها است.

 

 

تصاویر: سفر قبلی  محسن رضایی به گیلان

 

 

Share