پرچم بزرگ ایران بر فراز برجک اصلی پایانه مرزی آستارا نصب می‌شود

به گزارش دیار میرزا  مدیر پایانه های مرزی آستارا از نصب پرچم بزرگ کشورمان بر فراز برجک اصلی پایانه مرزی خبر داد و گفت: علاوه بر آیین بر افراشتن پرچم، بزرگترین سفره هفت سین گیلان در محوطه پایانه مرزی پهن می‌شود. یعقوب یکانی پور، مدیر پایانه‌های مرزی آستارا با بیان اینکه هدف از نصب پرچم […]

مدیر پایانه های مرزی آستارا از نصب پرچم بزرگ کشورمان بر فراز برجک اصلی پایانه مرزی خبر داد و گفت: علاوه بر آیین بر افراشتن پرچم، بزرگترین سفره هفت سین گیلان در محوطه پایانه مرزی پهن می‌شود.

یعقوب یکانی پور، مدیر پایانه‌های مرزی آستارا با بیان اینکه هدف از نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران بر فراز یکی از دو برجک اصلی پایانه مرزی گمرک زمینی آستارا آشنا کردن مسافران ورودی و خروجی به کشور با نماد ملی کشورمان است به خبرنگار شبستان گفت: روز چهارشنبه این هفته پرچم سه رنگ و زیبای کشورمان بر فراز برجک اصلی پایانه مرزی به اهتزاز در می‌آید.

وی با اشاره به پهن شدن بزرگترین سفره هفت سین گیلان در محوطه پایانه مرزی، اظهار کرد: این سفره روز ۲۹ اسفند با تزئین خاصی گسترده می‌شود.

مدیر پایانه های مرزی آستارا از نصب بنرهای مزین به پیام های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به سه زبان فارسی، آذری و انگلیسی در محوطه پایانه مرزی خبر داد و افزود: در ایام سال نو شمسی برای کلیه نیروهای خدماتی فعال و کادر لباس های متحد الشکل و مخصوص تهیه شده که در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول به نظم دهی محوطه پایانه مرزی اشاره کرد و گفت: کد گذاری رانندگان آژانس توریست فعال در گمرک از دیگر اقدامات صورت گرفته است که رانندگان را ایجاب می‌کند که با مجوز پایانه مرزی در سطح شهر و جاده ها فعالیت کنند.

وی خدمات دهی به رانندگان داخلی و خارجی را از مهم‌ترین وظایف کارکنان پایانه مرزی آستارا دانست و خاطر نشان کرد: توزیع بروشورهای حمل و نقل، بهداشت و درمان، تبلیغات اسلامی و محیط زیست بین مسافران خروجی و ورودی از دیگر اقدامات این اداره است.

یکانی پور با بیان اینکه ستاد تسهیلات نوروزی پایانه مرزی آستارا از ۲۴ اسفند سال جاری فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده است، گفت: ستاد تسهیلات نوروزی پایانه مرزی آستارا تا ۱۶ فروردین سال آتی به کار خود ادامه می‌دهد.

گفتنی است، پایانه مرزی آستارا از پرتردد ترین مرزهای زمینی کشور محسوب می‌شود که در سه بخش حمل و نقل، مسافری و کالا فعالیت می‌کند.

Share