نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره رشت تا ۲۶ اسفندماه تمدید شد

به گزارش دیار میرزا ‘علی منتظری ‘ روز جمعه در گفت گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به استقبال گسترده شهروندان از نمایشگاه شماره یک عرضه مستقیم کالای بهاره واقع در سالن فرش گیلان، این نمایشگاه یک روز تمدید و تا ساعت ۲۲ روز شنبه پذیرای بازدیدکنندگان می باشد. وی افزود: این امر […]

به گزارش دیار میرزا ‘علی منتظری ‘ روز جمعه در گفت گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به استقبال گسترده شهروندان از نمایشگاه شماره یک عرضه مستقیم کالای بهاره واقع در سالن فرش گیلان، این نمایشگاه یک روز تمدید و تا ساعت ۲۲ روز شنبه پذیرای بازدیدکنندگان می باشد.

وی افزود: این امر به درخواست شهروندان و غرفه داران نمایشگاه صورت گرفته است.نمایشگاه  عرضه مستقیم کالای بهاره رشت تا 26 اسفندماه تمدید شد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان ادامه داد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره امسال در برخی شهرستان ها بویژه شهرستان رشت با استقبال گسترده مردمی مواجه شد که این مهم، مسوولیت مدیران در ارائه خدمات را سنگین تر کرده است .

منتظری تصریح کرد : نمایشگاه شماره دو شهرستان رشت نیز که برای اولین بار طی سال های اخیر در کنار نمایشگاه اصلی دایر شد، با استقبال نسبتا مناسب شهروندان مواجه شد.

وی ادامه داد : همزمان با اتمام کار نمایشگاه ها ، برنامه توزیع میوه و مرکبات شب عید هم در مکان های اعلام شده در مرکز استان آغاز و تا روزهای آغاز سال نو ادامه می یابد.

به گفته رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان؛ ۱۸ نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در راستای تنظیم بازار بهاره در سالجاری در سراسر استان برپا شده که مایحتاج عمومی مردم بویژه مواد غذایی و پروتئینی ، پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار در آن با قیمت هایی مناسب عرضه می شود.

Share