صدور مجوز هاورکرافت تفریحی در گیلان

به گزارش دیارمیرزا : کیهان هاشم‌نیابا اشاره به جاذبه‌های گردشگری گیلان اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی در مناطق گردشگری استان باید برجسته باشد. وی بر توزیع بروشورهای گردشگری گیلان بین گردشگران تاکید کرد و افزود: بروشورهای مناطق گردشگری استان باید در مبادی ورودی رودسر، آستارا و لوشان توزیع شود. هاشم‌نیا با بیان اینکه موج دوم سفر […]

به گزارش دیارمیرزا : کیهان هاشم‌نیابا اشاره به جاذبه‌های گردشگری گیلان اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی در مناطق گردشگری استان باید برجسته باشد.

خبرگزاری فارس: صدور مجوز هاورکرافت تفریحی در گیلان

وی بر توزیع بروشورهای گردشگری گیلان بین گردشگران تاکید کرد و افزود: بروشورهای مناطق گردشگری استان باید در مبادی ورودی رودسر، آستارا و لوشان توزیع شود.

هاشم‌نیا با بیان اینکه موج دوم سفر گردشگران پس از ماه مبارک رمضان به گیلان آغاز شده است، تصریح کرد: جنگل، دریا و تالاب از جاذبه‌های گردشگری گیلان برای مسافران است.

استاندار گیلان ارائه خدمات بین‌راهی برای گردشگران را حائز اهمیت خواند و بیان کرد: امنیت گردشگران توسط دستگاه‌های مربوطه تامین می‌شود.

وی با اشاره به طرح‌های سالم‌سازی دریا در گیلان، خاطرنشان کرد: ۶۰ طرح سالم‌سازی دریا اکنون در نوار ساحلی گیلان فعال است و ۷۸ طرح جدید امسال راه‌اندازی می‌شود.

هاشم‌نیا از اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان به طرح‌های سالم‌سازی دریا در گیلان خبر داد و یادآور شد: ۹۴۰ میلیون تومان ابتدای تابستان امسال به طرح‌های مذکور اختصاص داده شده است.

استاندار گیلان ارائه خدمات مطلوب و غریق کمتر را شاخص اختصاص اعتبارات به طرح‌های سالم‌سازی دریا عنوان کرد و گفت: طرح‌های سالم‌سازی دریای گیلان چهار فصل می‌شود.

وی به وجود تفریح‌های سالم برای گردشگران اشاره کرد و افزود: مجوز استفاده از ۳۰ هاورکرافت دو نفری در رودسر صادر شده است.

هاشم‌نیا خواستار تنوع عرضه تفریح‌های سالم در نقاط گردشگری گیلان شد و اذعان کرد: فرودگاه‌های باند کوتاه برای گردشگران از جذابیت ویژه‌ای برخوردار است و گردشگران می‌توانند مسیر ساحل تا کوهپایه را از هوا مشاهده کنند.

استاندار گیلان با اشاره به آموزش خلبانی در فرودگاه سردار جنگل رشت، اظهار کرد: گردشگران از پرواز با هواپیماهای کوچک استقبال می‌کنند.

وی باند فرودگاه در رشت و انزلی را دارای استقبال گردشگران دانست و تصریح کرد: ایجاد باندهای کوچک پروازی می‌تواند صدها شغل از آستارا تا چابکسر ایجاد کند.

هاشم‌نیا خواستار استفاده از قایق‌های مناسب گردشگری در تالاب‌های گیلان شد و افزود: تالاب و جنگل گیلان در دیگر نقاط کشور وجود ندارد.

این مسئول طبیعت گیلان را متنوع و متفاوت توصیف کرد و گفت: طبیعت گیلان بی‌رقیب است.

 

Share