ندیمی:شهروندان آمریکا خواستار لغو نفوذ لابی صهیونیستی آیپک هستند

به گزارش دیارمیرزا عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اشاره به کمپین اعتراض به نفوذ لابی صهونیستی در آمریکا همزمان با تشکیل نشست سالانه آیپک، گفت: شهروندان آمریکا خواستار لغو نفوذ لابی صهیونیستی آیپک هستند. ایرج ندیمی، ضمن اشاره به مخالفت شهروندان آمریکا با کمک سی میلیارد دلاری آمریکا به صهیونیست‌ها، توضیح داد: نشست […]

به گزارش دیارمیرزا عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اشاره به کمپین اعتراض به نفوذ لابی صهونیستی در آمریکا همزمان با تشکیل نشست سالانه آیپک، گفت: شهروندان آمریکا خواستار لغو نفوذ لابی صهیونیستی آیپک هستند.

ایرج ندیمی، ضمن اشاره به مخالفت شهروندان آمریکا با کمک سی میلیارد دلاری آمریکا به صهیونیست‌ها، توضیح داد: نشست سالانه لابی صهیونیستی در آمریکا که به آیپک موسوم شده از جمله قدرتمندترین لابی‌های نظام سیاسی آمریکاست و نقش عمده‌ای در معادلات سیاسی این کشور ایفا می‌کند.nadimi6

نماینده مردم لاریجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صهیونیسم زائیده امپریالیسم است، تصریح کرد: هویت و ماهیت وجودی صهیونیسم با امپریالیسم عجین شده و اشتراک سه گانه‌ای میان ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی صهیونیسم و امپریالیسم آمریکا وجود دارد و این دو یکدیگر را دائماً حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، افزود: تظاهرات‌هایی که در آمریکا نسبت به کمک‌های مالی گزاف به صهیونیست‌ها می‌شود راه به جایی نخواهد برد چرا که ممکن است در بهترین حالت این کمک‌ها در واکنش به این نوع از تظاهرات‌ها از حالت آشکار به حالت پنهان انتقال یابند.

ندیمی ضمن بیان اینکه همکاری صهیونیست‌ها و دولتمردان آمریکا یک همکاری استراتژیک است، توضیح داد: همدلی صهیونیست‌ها با نظام سیاسی آمریکا در واقع نشانگر یکسان بودن اهداف این دو نیرو است از این رو باید اتحاد صهیونیسم و نظام آمریکا را همکاری بلند مدت و استراتژیک قلمداد کرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اشاره به قرابت بیش از اندازه صهیونیسم و امپریالسم آمریکا، گفت: قرابت فکری این دو جبهه باعث شده تا صهیونیست‌ها با وجود داشتن چندین هزار کلاهک اتمی و عضویت نداشتن در ان پی تی هیچ گاه مورد اعتراض غرب واقع نشوند.

در رویدادی کم سابقه در آمریکا، از دیروز کارزاری تبلیغاتی در واشنگتن به راه افتاده است که خواستار توقف ۳۰میلیارد دلار کمک نظامی آمریکا به اسرائیل شده است

Share