معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان: هنر متعالی در اتصال به کلام الهی است

به گزارش دیارمیرزا، محمد اکبرزاده در مراسم اختتامیه جشنواره ملی گرافیک قرآنی آیات با عنوان «الله تی تی» در مجتمع فرهنگی هنری خاتم‌الانبیا (ص)رشت، با اشاره به اهمیت توجه به قرآن کریم، اظهار کرد: بر اساس روایات، مکان قرائت قرآن کریم محل توجه خدا، انبیا و اولیای الهی است. وی آثار و ویژگی‌های قرآن کریم […]

به گزارش دیارمیرزا، محمد اکبرزاده در مراسم اختتامیه جشنواره ملی گرافیک قرآنی آیات با عنوان «الله تی تی» در مجتمع فرهنگی هنری خاتم‌الانبیا (ص)رشت، با اشاره به اهمیت توجه به قرآن کریم، اظهار کرد: بر اساس روایات، مکان قرائت قرآن کریم محل توجه خدا، انبیا و اولیای الهی است.13910729000471_PhotoA-220x150

وی آثار و ویژگی‌های قرآن کریم را بسیار ویژه خواند و گفت: آثار و نشانه‌های هنری بسیاری در قرآن وجود دارد که باید مورد مطالعه قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه خداوند آفریننده هنر است، تصریح کرد: خداوند آفریننده یکتایی است که کسی یارای مبارزه و مجادله با او در عرصه هنری را ندارد.

اکبرزاده با بیان اینکه هنر قرآنی متعالی است، یادآور شد: نخستین هنر قرآنی که مورد توجه قرار گرفت خطاطی بوده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های هنری استاد فرشچیان، گفت: از زمانی که آثار ایشان همراه با معنویت شد مورد توجه جامعه قرار گرفت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه در عرصه هنری باید با معنویت توجه کرد، خاطرنشان کرد: پیوند با قرآن باعث ایجاد تحولات عظیمی در انسان خواهد شد.

وی با بیان اینکه آینده هنرهای قرآنی روشن است، گفت: چیزی که هنر را متعالی می‌کند وصل شدن به کلام الهی است./دیارباران

Share