عسگراولادی به دیدار ائتلاف ۳نفره می‌رود

به گزارش دیار میرزا کوهکن با اشاره به تاکید جبهه پیروان برای قرار گرفتن تحت هدایت جامعتین جهت پیش بردن پروژه انتخاباتی، درباره دیدار با جامعتین گفت: طبق دستور کار جبهه این دیدار حتما صورت می‌گیرد. به گزارش عمادنیوز: عضو شورای مرکزی جبهه پیروان از دیدار عسگر اولادی با ائتلاف سه‌گانه در آینده نزدیک خبر […]

عسگراولادیبه گزارش دیار میرزا کوهکن با اشاره به تاکید جبهه پیروان برای قرار گرفتن تحت هدایت جامعتین جهت پیش بردن پروژه انتخاباتی، درباره دیدار با جامعتین گفت: طبق دستور کار جبهه این دیدار حتما صورت می‌گیرد.

به گزارش عمادنیوز: عضو شورای مرکزی جبهه پیروان از دیدار عسگر اولادی با ائتلاف سه‌گانه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: نامزد نهایی ما در قالب فرآیند جامعتین انتخاب می‌شود هرچند همفکری و تعامل استراتژی جبهه پیروان است.

محسن کوهکن عضو شورای مرکزی جبهه پیروان درباره تایید سازوکار و فرمول جبهه پیروان از سوی جامعتین اظهار داشت: این فرمول همان گفتمان و راهکار برای رسیدن به ائتلاف است و از این رو پیش‌بینی می‌شد که این امر محقق شود.

** دیدار جبهه پیروان با جامعتین

کوهکن با اشاره به تاکید جبهه پیروان برای قرار گرفتن تحت هدایت جامعتین جهت پیش بردن پروژه انتخاباتی، درباره دیدار با جامعتین گفت: طبق دستور کار جبهه این دیدار حتما صورت می‌گیرد.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان در خصوص اعلام نامزد نهایی جبهه پیروان ادامه داد: نامزد نهایی ما در قالب فرآیند جامعتین انتخاب می‌شود و این سه نفر پیشنهاد جبهه هستند لذا منتظر نظر سایر دوستان اصولگرا برای جمع بندی و ائتلاف هستیم.

** جلسات مستمر گزینه‌های جبهه پیروان با پورمحمدی در قالب ۳+۱

وی از جلسات مستمر گزینه‌های جبهه پیروان با پورمحمدی خبر داد و افزود: پیگیری‌های نامزدهای جبهه در حال حاضر به صورت ۳+۱ دنبال می‌شود و این افراد به دلیل همفکری درصدد اجرایی کردن سازوکار جامعتین برای رسیدن به یک نامزد نهایی هستند.

** عسگراولادی به دیدار ائتلاف سه‌گانه می‌رود

کوهکن جلسه با ائتلاف سه‌گانه را استراتژی جبهه پیروان دانست و یادآور شد: آقای عسگر اولادی رئیس جبهه این مسئله را دنبال می‌‌کند و پیش از این نیز برخی از اعضای ائتلاف سه‌گانه با وی صحبت‌کرده‌ بودند لذا از آنجایی که هر دیدنی یک بازدیدی دارد این دیدار در آینده نزدیک عملی می‌شود چرا که همفکری و تعامل استراتژی جبهه پیروان است و این رویکرد از ناحیه آنها نیز رد نشده لذا این دیدارها انجام خواهد شد.

** جزئیات برنامه‌های ریاست‌جمهوری نامزدهای جبهه پیروان

این فعال اصولگرا در خصوص ارائه برنامه‌های نامزدهای جبهه پیروان تصریح کرد: کسی که می‌خواهد نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شود نباید از صفر تا ۱۰۰ برنامه بنویسد چرا که ما سند چشم انداز، قانون برنامه و قانون بودجه داریم که تکلیف دولت را برای انجام امور مشخص می‌کند لذا «سازوکار اجرایی» برای طی کردن مسیر در رسیدن به اهداف برنامه‌ای است که نامزد ریاست‌جمهوری باید ارائه دهد.

** حسینی بوشهری سخنران مراسم فردا

وی درباره جلسه این جبهه که قرار است فردا پنجشنبه برگزار شود نیز گفت: احتمالا آیت‌الله حسینی بوشهری سخنران مراسم فردا باشد و این مراسم با حضور اعضای شورای مرکزی و دبیر کل جبهه از ساعت۸:۳۰صبح در سالن مرکز فرهنگی آموزشی رفاه آغاز خواهد شد.

Share