شرط اقبال حسن روحانی در انتخابات

دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی با بیان اینکه اقبال ۶ کاندیدای ریاست جمهوری اقبالشان بیشتر از سایر کاندیداها است، گفت:اگر کاندیداهای اصلاحات به نفع حسن روحانی کناره گیری کنند اقبال حسن روحانی از میان تمام کاندیداها بیشتر می شود. به گزارش دیارمیرزا،محمدرضا راه چمنی ، با اشاره به دیدارهای انتخاباتی حزب وحدت و همکاری […]

دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی با بیان اینکه اقبال ۶ کاندیدای ریاست جمهوری اقبالشان بیشتر از سایر کاندیداها است، گفت:اگر کاندیداهای اصلاحات به نفع حسن روحانی کناره گیری کنند اقبال حسن روحانی از میان تمام کاندیداها بیشتر می شود.
به گزارش دیارمیرزا،محمدرضا راه چمنی ، با اشاره به دیدارهای انتخاباتی حزب وحدت و همکاری ملی، گفت: هفته گذشته دیداری با محمدرضا عارف داشتیم و قرار است دیدارهایی با محمد شریتعمداری، حسن روحانی، محمدعلی نجفی و محسن رضایی نیز داشته باشیم.

دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی،  افزود: بعد از ملاقات با کاندیداها و آشنایی با برنامه های آنان براساس ضوابط و شرایطی که قبلا در شورای مرکزی حزب تعیین کردیم هرکاندیدایی که امتیاز بیشتری بیاورد در اولویت قرار خواهد گرفت.

همچنین راه چمنی خبر از تشکیل ستاد انتخابات حزب وحدت و همکاری ملی برای انتخابات شوراها داد و گفت: این ستاد به ریاست ابراهیم کاهه یکی از اعضای شورای مرکزی حزب فعالیت خود را آغاز کرده و یک گروه ۹ نفره ای پیگیر انتخابات شوراها هستند.

برای شوراها لیست می دهیم

وی با بیان اینکه حزب وحدت و همکاری ملی خود در انتخابات شوراها لیست ارائه می دهد، اظهارداشت: بعضی از اعضای حزب در سطح تهران و برخی در سطح شهرستان قصد کاندیداتوری دارند اما درعین حال نام کاندیداهایی که تقاضای حمایت داشته باشند را در لیست خود جای می دهیم.

دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی، تصریح کرد: ائتلاف میان گروهها و احزاب برای انتخابات شوراها شکل نگرفته است اما اگر احزاب به سمت ائتلاف حرکت کنند بعد از رایزنی، ممکن است حزب وحدت و همکاری ملی نیز براساس توافقات صورت گرفته وارد یک ائتلاف شود.

 136107386674

محقق داماد کاندیداتوری اش را تکذیب کرد

راه چمنی، در مورد کاندیداتوری محقق داماد که نامش به تازگی در میان کاندیداهای جریان اصلاحات مطرح شده است،گفت: محقق داماد کاندیداتوری اش را تکذیب کرده و گفته است وارد انتخابات نمی شوم.

۶ کاندیدا اقبالشان بیشتر از سایر کاندیداهای ریاست جمهوری است

 وی شانس ۶ کاندیدا را از سایر کاندیداها برای انتخابات ریاست جمهوری بیشتر دانست و گفت: در صورتیکه چهره هایی مانند هاشمی کاندیدا نشوند؛ نجفی، شریعتمداری،روحانی، ولایتی، عارف و رضایی وضعیت مطلوب تری نسبت به سایر رقبای خود در انتخابات خواهند داشت.
 دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی،هچنین تاکید کرد: تاکنون محمدعلی نجفی در میان کاندیداهای جریان اصلاحات ، آقای ولایتی در میان کاندیداهای جریان اصولگرایی و حسن روحانی در میان کاندیداهای مستقل و اعتدالیون شانس بیشتری از سایر رقبای خود دارند .البته در آینده اقبال آنان بستگی به تبلیغات و حمایت هایی که از آنان صورت می گیرد خواهد بود.
 کاندیداهای اصلاحات به نفع روحانی کنار روند،شانسش از کل کاندیداها بیشتر می شود
 راه چمنی، در عین حال خاطرنشان کرد: اگر کاندیداهای اصلاحات به نفع حسن روحانی کناره گیری کنند اقبال حسن روحانی از میان تمام کاندیداها بیشتر می شود.
منبع: مهر
Share