افشای راز جنایت‌ دلخراش در بندرانزلی ؛

زن جوان قربانی مرد هوس‌باز و بی‌رحم در انزلی شد

دیارمیرزا : فرمانده نیروی انتظامی انزلی گفت: زنی ۲۹ ساله با ازدواج موقت، قربانی مرد بی رحم و هوس باز در این شهرستان شد. به گزارش دیارمیرزا سرهنگ رحیم شعبانی در گفتگو با مهر افزود: کارآگاهان آگاهی این شهرستان با دستگیری مردی هوس باز به همراه زنی بدنام، موفق به کشف راز جنایتی شدند. وی […]

دیارمیرزا : فرمانده نیروی انتظامی انزلی گفت: زنی ۲۹ ساله با ازدواج موقت، قربانی مرد بی رحم و هوس باز در این شهرستان شد.
به گزارش دیارمیرزا سرهنگ رحیم شعبانی در گفتگو با مهر افزود: کارآگاهان آگاهی این شهرستان با دستگیری مردی هوس باز به همراه زنی بدنام، موفق به کشف راز جنایتی شدند.

وی اظهارداشت: کارآگاهان در بررسی های خود پی بردند که این مرد ۳۵ ساله متاهل با سوء استفاده از کهولت سن و بیماری پدر و مادر پیرش، با زنان بدنام روابط غیر اخلاقی در منزل پدری اش برقرار و از همسرش که سال قبل با وی ازدواج کرده بود، خبری نیست.
1111
فرمانده پلیس انزلی گفت: اظهارات ضد و نقیض متهم، کارآگاهان را به پیدایش همسرش ترغیب تا اینکه متوجه شدند که همسر این مرد سال قبل منزلی را اجاره ولی این متهم پس از شش ماه به بنگاه مربوطه مراجعه و فسق قرارداد کرده است.

وی افزود: این اطلاعات کمک شایانی به کارآگاهان کرد تا تحقیقات خود را بیشتر به روی این مرد معطوف کنند ولی اظهارات ضد و نقیض و همچنین نبود پیدایش همسر و فرزندش کارآگاهان را برآن داشت تا از منزلی که قبلا در آن سکونت داشته بازدید کنند.

شعبانی اظهارداشت: کارآگاهان موضوع را از دید جنایی نگریسته و با همکاری آتش نشانی در بازدید از منزل و همچنین حفر مقداری از خاک باغچه، گوشه ای از فرش را مشاهده و با خاک برداری بیشتر، فرش را که توسط طنابی پیچیده شده بود از خاک بیرون آورده و با باز کردن طناب با جسد زن روبرو شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه متهم که در عمل انجام شده قرار گرفته بود چاره ای جزء بیان حقایق ندید، به پلیس یادآورشد: تولد فرزند در ازدواج موقت با همسرش موجب اختلافشان شده و در سحرگاه پنجم فروردین ماه سال جاری وی را خفه و در باغچه دفن و فرزند خردسال را نیز به بهزیستی سپرده است.

Share